خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 37816
Share
رییس فدراسیون فوتبال:

وضعیت‌مان مانند یک تاکسی است که ۷۰ درصد رایگان سوارش می‌شوند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت ما به طور مثال مانند یک تاکسی است که ۷۰ درصد مسافران خود را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کند و با ۳۰ درصد چه کاری می‌توان انجام داد؟!مهدی تاج در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال خوزستان که امروز (پنج‌شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:

رییس فدراسیون فوتبال گفت: وضعیت ما به طور مثال مانند یک تاکسی است که ۷۰ درصد مسافران خود را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کند و با ۳۰ درصد چه کاری می‌توان انجام داد؟!
مهدی تاج در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال خوزستان که امروز (پنج‌شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف فوتبال شرایط خوبی حاکم است و در حال‌ حاضر چالش ما در بخش بین‌المللی است.
وی ادامه‌ داد: همچنین چالش اصلی ما بحث درآمد فوتبال است که فرمول شناخته شده‌ای دارد اما در ایران به دلایل مختلف فاقد این فرمول هستیم و نمی‌توانیم درآمد اصلی را کسب کنیم و تا زمانی که این درآمد هم حاصل نشود با چالش مواجه هستیم.
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه، اظهار کرد: در حال‌ حاضر وضعیت ما به طور مثال مانند یک تاکسی است که ۷۰ درصد مسافران خود را به‎صورت رایگان جابه‎جا می‌کند و با ۳۰ درصد چه کاری می‌توان انجام داد؟! پس برای این معضل باید چاره‌ای بیاندیشیم و طبق برنامه ششم توسعه قرار شده است سازمان صدا و سیما و حوزه ورزش نشستی با یکدیگر داشته باشند که ما به این موضوع بسیار امیدوار هستیم.
تاج خاطرنشان‌کرد: اگر درآمد فوتبال مشخص نشود، در یک سال آینده با چالش مواجه می‎شویم و شاید شروع لیگ آینده نیز به این موضوع بستگی داشته باشد. تمام باشگاه‌ها نیز درآمدزایی ندارند، ضمن اینکه هزینه‌ها سنگین است. اگر باشگاه‌ها هم درآمد کافی نداشته باشند ادامه راه سخت است و ما سه سال زمان داریم که بدهی‌های باشگاه‌ها تسویه شوند. ضمن اینکه AFC و فیفا نیز روی بدهی‌های خارجی خیلی جدی پیگیر هستند. همچنین برای بدهی‌های داخلی سه سال زمان داده بودیم که یک سال آن گذشته است.
وی همچنین بیان‌ کرد: در خصوص فصل نقل‌ و انتقالات هم باید گفت‌ که مانند قدیم نیست که باشگاه‌ها قرارداد می‌بستند و پرداخت نمی‌شد؛ در حال‌ حاضر هر باشگاه باید قرارداد خود را پرداخت کند، ضمن اینکه باید مالیات را نیز تسویه کند. ما در نظر داشتیم که تیم‌های بدهکار در لیگ شرکت نکنند. سال گذشته هم می‎خواستیم این کار را انجام بدهیم ولی اگر این موضوع اجرایی می‌شد، دیگر تیمی در لیگ نداشتیم و لیگ برگزار نمی‎شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.