خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 37723
Share
شیخ‌ویسی: خسوس به اهواز برنمی‌گردد

قول دادند فردا، پس فردا طلب‌هایمان پرداخت شود

وحید شیخ‌ویسی فصل گذشته با امید و آرزوی زیادی به اهواز رفت تا در استقلال خوزستان به روزهای خوب و با آرامش برگردد. شیخ‌ویسی به لحاظ فوتبالی شرایط خوبی داشت و اتفاقا به روزهای اوجش برگشت اما آرامش چندانی نداشت چون مشکلات مالی باعث شد شرایط تیم هر روز بدتر از قبل شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار به روزهای خوب است و با قدرت کار می‌کند تا یک فصل خوب دیگر داشته باشد.
وحید شیخ‌ویسی فصل گذشته با امید و آرزوی زیادی به اهواز رفت تا در استقلال خوزستان به روزهای خوب و با آرامش برگردد. شیخ‌ویسی به لحاظ فوتبالی شرایط خوبی داشت و اتفاقا به روزهای اوجش برگشت اما آرامش چندانی نداشت چون مشکلات مالی باعث شد شرایط تیم هر روز بدتر از قبل شود.
همین اتفاقات باعث شد این دروازه‌بان باتجربه تصمیم به جدایی از استقلال خوزستان بگیرد. وحید شیخ‌ویسی حتی برای این مساله از مدیران باشگاه هم قول گرفت که رضایتنامه‌اش را بدهند اما مدیران باشگاه تغییر کردند. به این ترتیب شیخ‌ویسی چاره‌ای نداشت جز اینکه به استقلال خوزستان برگردد. دروازه‌بان استقلال خوزستان که در اردوی تیمش حضور دارد، این روزها راضی به نظر می‌رسد و فکر می‌کند شرایط تغییر کرده است.
وحید شیخ‌ویسی حالا امیدوار به روزهای خوب است و با قدرت کار می‌کند تا یک فصل خوب دیگر داشته باشد. البته این بار با آرامش کامل.
بعد از پایان فصل گفته بودی تحت هیچ شرایطی در استقلال خوزستان نمی‌مانی، چطور شد که به این تیم برگشتی؟
 خب من به خاطر اینکه قرارداد داشتم نمی‌توانستم جای دیگری بروم. مدیران باشگاه هم که به من قول دادند رضایتنامه بدهند تغییر کردند. به همین دلیل با مسوولان تیم صحبت کردم که همه چیز خوب پیش رفت. من واقعا نمی‌خواستم بمانم اما قول‌هایی دادند که فکر می‌کنم این بار عملی شود. در نهایت قبول کردم بمانم و کارم را شروع کردم.
پس مشکلات مالی حل شد.
 قول دادند فردا، پس فردا طلب‌هایمان پرداخت شود. فکر می‌کنم این بار قول‌شان فرق دارد و به زودی عملی می‌شود چون ظاهرا حامی مالی برای تیم پیدا شده که یک بخشی تزریق شده که بدهی‌های سال قبل را بدهند تا بقیه پول هم برسد.
با توجه به اینکه استقلال خوزستان به نسبت دیگر تیم‌ها دیر شروع کرد فکر می‌کنی چه مشکلاتی در ادامه راه خواهید داشت؟
 مشکلات که زیاد است. ما دیر شروع کردیم اما باز هم به نسبت تیم‌های دیگر زیاد عقب نیستیم چون ما تا 10 خرداد بازی داشتیم که این استراحت اصولی است. چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند که امیدواریم این فصل هم بتوانیم خوب کار کنیم.
ظاهرا 2 اردو هم برای تیم در نظر گرفته شده، یکی در شهرکرد و دیگری در اوکراین که اولی شروع شده.
 بله، ما الان شهرکرد هستیم و قرار است بازی تدارکاتی داشته باشیم. بعد از آن هم اردوی خارجی خواهیم داشت.
با توجه به تمدید قرارداد شما، دروازه‌بان دوم تیم چه کسی است؟
 همان دروازه‌بان‌های قبلی ماندند. برادران 2 قلویی که خیلی خوب کار می‌کنند و در آینده از بهترین‌های ما خواهند بود.
پس بحث بازگشت فرناندو دخسوس درست نیست.
 فکر می‌کنم اینطور باشد چون تا الان صحبتی در مورد بازگشتش نشده.
تغییرات خط دفاعی کارت را سخت نمی‌کند؟
 کلا تغییرات در تیم زیاد بوده اما در خط دفاع چندان تغییر نداشتیم. به جز محمد طیبی که به پارس جنوبی جم رفته، بقیه مدافعان هستند چون قرار است دانیال ماهینی برگردد، علایی و عقیل کعبی هم هستند که در کنار اینها موسی کولی‌بالی هم اضافه خواهد شد. با این ترکیب به نظر می‌رسد از لحاظ هماهنگی زمان زیادی طول نمی‌کشد که به شرایط ایده‌آل برسیم.
یعنی فکر می‌کنید دانیال ماهینی برگردد؟ ماهینی قراردادش را فسخ کرد و رسما با سایپا قرارداد امضا کرد.
 نمی‌دانم قانون چطور است. می‌دانیم که فسخ قراردادش را گرفت و قرارداد با سایپا را هم ثبت کرد اما به ما گفتند احتمال اینکه برگردد زیاد است. به هر حال سازمان لیگ همیشه با باشگاه‌هاست و اگر باشگاه بخواهد درست می‌شود.
شما تا الان چند درصد گرفتی که نتوانستی قراردادت را فسخ کنی؟
 50 درصد گرفتم، 50 درصد دیگر هم قرار است به زودی به حساب‌مان واریز شود.
در مدتی که بحث جدایی‌ات از استقلال خوزستان مطرح بود، پیشنهادی هم داشتی؟
 بله اما چون قرارداد داشتم شاید جالب نباشد اسم تیم‌های خواهانم را بگویم.
اینکه می‌گفتند از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتی، درست بود؟
 نه، من از باشگاه ذوب‌آهن پیشنهادی نداشتم. البته ظاهرا در فهرست تیم بودم اما هیچ تماسی با من گرفته نشد.
استقلال خوزستان فصل گذشته با وجود مشکلات زیادی که داشت بد کار نکرد و جایگاه نسبتا خوبی به دست آورد، فکر می‌کنی با شرایطی که تیم این فصل دارد، چه عنوانی به دست می‌آورد؟
 این فصل کار خیلی سخت است و باید بازی تیم‌های دیگر را دید اما فکر می‌کنم مثل پارسال حداقل ششم، هفتم جدول شویم. ما کمربند میانی خیلی خوب و مستحکمی داریم. دفاع‌ها هم خیلی خوب هستند. قرار است 2 مهاجم از مالی هم به تیم اضافه شود که با آنها تیم خوبی می‌شویم.
به نظرت این فصل کدام تیم‌ها مدعی کسب قهرمانی خواهند شد؟
 استقلال و پرسپولیس که همیشه مدعی هستند و این فصل هم تیم‌های خوبی دارند اما به جز این تیم‌ها، سپاهان هم قوی است و می‌تواند مدعی شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.