خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 37721
Share
مگنو باتیستا :

شعار آبادان برزیلته به ما انرژی می‌دهد

مگنو باتیستا از نخستین بازی تدارکاتی تیمش مقابل یوونتوس رومانی گفت و اظهار کرد: اینکه در نخستین بازی تدارکاتی مقابل یک تیم قدرتمند اروپایی بازی کردیم تجربه خیلی خوبی بود.وی افزود: برای اولین بار بود که کنار هم بازی میکردیم و در دیدارهای بعدی قطعا بهتر خواهیم شد.

هافبک برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن اشاره به شعار معروف هواداران این تیم، از پیوستن به زردپوشان خوزستانی لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.
مگنو باتیستا از نخستین بازی تدارکاتی تیمش مقابل یوونتوس رومانی گفت و اظهار کرد: اینکه در نخستین بازی تدارکاتی مقابل یک تیم قدرتمند اروپایی بازی کردیم تجربه خیلی خوبی بود.
وی افزود: برای اولین بار بود که کنار هم بازی میکردیم و در دیدارهای بعدی قطعا بهتر خواهیم شد.
باتیستا با بیان این مهم که آرام آرام تیمی کامل و بی نقص می‌شویم، افزود: فکر می‌کنم در حال حاضر 70 درصد آماده‌ام و در هفته‌های آینده با تمرین، این آمادگی صددرصد می‌شود.
وی از کار کردن کنار فراز کمالوند گفت و خاطرنشان  کرد: سه سال کنار این مربی حضور داشتم و شناخت خوبی نسبت به او دارم.
هافبک برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: موضوع مهم این است که کنار کمالوند راحت هستم و این برای یک بازیکن فوتبال اهمیت زیادی دارد.
وی با اشاره به این موضوع که شعار "آبادان برزیلته" هواداران صنعت نفت به ما انرژی می‌دهد، خاطرنشان کرد: شک نکنید که با این تیم، صنعت نفت نتایجی به مراتب بهتر از پارسال کسب خواهد کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.