خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 37720
Share

نوروزی؛ آقای گل تیم‌های خوزستانی‌ در تاریخ لیگ

نوروزی 2 فصل با پیراهن فولاد خوزستان تحت هدایت مجید جلالی و یک فصل با پیراهن صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست‌نشان و فیروز کریمی به میدان رفت و در مجموع، 36 گل به ثمر رساند تا نام خود را بالاتر از سایر بازیکنان داخلی و خارجی این تیم‌ها به‌عنوان آقای گل تیم‌های خوزستانی در تاریخ این پیکارها ثبت کند.امیر خلیفه‌اصل دیگر مهاجم خوزستانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر نیز 30 گل برای تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز به ثمر رسانده تا همراه با فریدون فضلی، مهاجم شمالی اسبق استقلال اهواز که او نیز همین تعداد گل زده است، به‌صورت مشترک در رده دوم

افشین احمدی: رضا نوروزی، برترین گل‌زن تیم‌های خوزستانی در تاریخ لیگ برتر است.
 شانزده دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گذشته و پنج تیم خوزستانی در حالی بین یک تا پانزده بار در این رقابت‌ها به عنوان نمایندگان فوتبال خوزستان حضور یافته‌اند که سهم فولاد خوزستان بیشتر از بقیه و سهم نفت مسجدسلیمان کمتر از بقیه تیم‌ها بوده است.
خوزستانی‌ها در مجموع 1227 بار دروازه حریفان خود را روی پاشنه چرخانده‌اند که از این تعداد، 1072 گل معادل 87.5 درصد سهم بازیکنان داخلی و 155 گل معادل 12.5 درصد سهم بازیکنان خارجی بوده است.
این در حالی است که عنوان برترین گل‌زن در بین تمامی بازیکنان شاغل در هر پنج تیم خوزستانی حاضر در شانزده دوره برگزارشده از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، در اختیار رضا نوروزی مهاجم گل‌زن خوزستانی تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان است.
نوروزی 2 فصل با پیراهن فولاد خوزستان تحت هدایت مجید جلالی و یک فصل با پیراهن صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست‌نشان و فیروز کریمی به میدان رفت و در مجموع، 36 گل به ثمر رساند تا نام خود را بالاتر از سایر بازیکنان داخلی و خارجی این تیم‌ها به‌عنوان آقای گل تیم‌های خوزستانی در تاریخ این پیکارها ثبت کند.
امیر خلیفه‌اصل دیگر مهاجم خوزستانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر نیز 30 گل برای تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز به ثمر رسانده تا همراه با فریدون فضلی، مهاجم شمالی اسبق استقلال اهواز که او نیز همین تعداد گل زده است، به‌صورت مشترک در رده دوم گل‌زنان تیم‌های خوزستانی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد.
رده‌ سوم فهرست گل‌زنان برتر تیم‌های خوزستانی هم متعلق به میلاد میداودی، ستاره سابق استقلال اهواز است که البته یک فصل را نیز در تیم استقلال خوزستان گذراند و در مجموع، 29 گل برای این دو تیم به ثمر رساند.
رتبه چهارم نیز به ساسان انصاری از فولاد خوزستان با 28 گل تعلق دارد و روح‌الله عرب، مهاجم گل‌زن شمالی صنعت نفت آبادان نیز با 26 گل در رده پنجم فهرست گل‌زنان برتر تیم‌های خوزستانی ایستاده است و ایمان مبعلی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و آرش افشین نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.
فهرست 16 گل‌زن برتر تیم‌های خوزستانی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را در زیر ملاحظه می‌کنید. لازم به توضیح است که فقط گل‌های به ثمر رسیده توسط این بازیکنان با پیراهن تیم‌های خوزستانی در این گزارش لحاظ شده است.
رضا نوروزی؛ آقای گل خوزستانی‌ها در تاریخ لیگ


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.