خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 37659
Share

جعفری نسب:ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی نیازمند عزم مسئولان است

فرماندار شادگان گفت: ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی این شهرستان، نیازمند عزم راسخ همه نهادهای متولی است.

فرماندار شادگان گفت: ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی این شهرستان، نیازمند عزم راسخ همه نهادهای متولی است.
احمد جعفری نسب اظهارکرد: ساماندهی متکدیان بر عهده یک دستگاه و نهاد خاص نیست و نیاز به یک اراده جمعی و مشارکت مردم و همه دستگاه ها دارد.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی متکدیان نیازمند عزم همگانی است، افزود: تمام ادارات و نهادهای ذیربط باید در راستای جمع آوری و ساماندهی متکدیان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا قدمی برای رفع این معضل در جامعه برداشته شود.
فرماندار شادگان ادامه داد: برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و حل این مسئله اجتماعی مهم به همگرایی، همکاری و همفکری تمام دستگاههای اجرایی شهرستان شادگان نیاز است و رفع این آسیب اجتماعی کار یک دستگاه و نهاد نیست و مصمم هستیم این طرح را با جدیت بیستری دنبال کنیم.
وی در ادامه افزود: با مشارکت و حمایت های مردمی می توان از پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی در جهت شناسایی مناطق آسیب خیز و برطرف کردن ناهنجاری ها اقدامات موثری را انجام داد.
جعفری نسب در پایان گفت: حضور متکدیان در سطح شهر شادگان علاوه بر برهم زدن چهره شهر، آسیب های اجتماعی را نیز به دنبال دارد که بایستی ساماندهی متکدیان از مهمترین اقداماتی باشد که در دستور کار مدیران و مسئولان قرار بگیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.