خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 37625
Share

دهان زاده:خط لوله 20 اینچ نفت لب سفید ترمیم شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: عملیات ترمیم خط لوله 20 اینچ انتقال نفت خام لب سفید در محدوده سه راه فرودگاه اهواز شامگاه جمعه پایان یافت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: عملیات ترمیم خط لوله 20 اینچ انتقال نفت خام لب سفید در محدوده سه راه فرودگاه اهواز شامگاه جمعه پایان یافت.
محسن دهان زاده اظهارکرد: این خط لوله در ساعت 5 و 20 دقیقه روز جمعه دوم تیرماه در اثر فرسودگی، دچار نشت محدود شد که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی از همان ساعات اولیه کار ایمن‌سازی، کنترل نفت‌ریزی، پاکسازی محل و ترمیم خط آغاز شد.
وی افزود: پس از پایان عملیات ترمیم و ایمن‌سازی کامل، جریان انتقال نفت از این خط لوله از سر گرفته شد و محوطه عملیات نیز پاکسازی و محل موردنظر خاکریزی و محل گودبرداري شده، پر شد.
دهان زاده با بیان این‌که تا بعدازظهر امروز سوم تيرماه عمليات آسفالت محل انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از مسير تردد خودروها باز است و فقط حدود 100 متر از مسير تردد به منظور تسطيح محل گودبرداری و انجام زيرآسفالت دو طرفه است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر عبور و مرور وسايل نقليه با ترافيک سبک و روان در حال انجام است و بخشی از وسايل نقليه از مسيرهای معرفی شده جايگزين در حال تردد هستند که پيش‌بينی می‌شود تا فردا به حالت عادی بازگردد.
دهان زاده در پایان به نمایندگی از شرکت مناطق نفت‌خيز جنوب و شرکت نفت و گاز کارون از همکاری و شکيبايی شهروندان و همکاری دستگاه‌های اجرايی استان در اجرای اين عمليات قدردانی کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.