خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 37562
Share

شکرخدایی:در حال حاضر هیچ خاموشی در اهواز نداریم/ احتمال خاموشی به دلیل مشکل پست سپیدار

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم اما همچنان مردم باید با توجه به شرایط موجود به رعایت الگوی مصرف برق بپردازند.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم اما همچنان مردم باید با توجه به شرایط موجود به رعایت الگوی مصرف برق بپردازند.
علیرضا شکرخدایی اظهار کرد : در چند روز گذشته، پس از حادثه آتش‌سوزی پست برق سپیدار در روز 27 خرداد، از مجموع چهار ترانسفورماتور در این ایستگاه، 2 ترانسفورماتور وارد مدار شده است و شب گذشته نیز در ساعت 12 بامداد، سومین ترانس وارد مدار شد.
وی افزود: پس از ورود سومین ترانسفورماتور به مدار، بار برخی از مناطق به این ترانسفورماتور منتقل شد اما پس از 15 دقیقه مجددا این ترانس دچار مشکل شد و کابل خروجی ترانس که به سمت فیدرها می‌رفت، آتش گرفت.
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که در حال حاضر هیچ خاموشی در مناطق اهواز نداریم، تصریح کرد: به دلیل بروز این مشکل، از ساعت 00:15 دقیقه بامداد به بعد همکاران ما نتوانستند برق برخی از مناطق اهواز شامل منطقه باهنر، کوی نبوت، فولاد شهر و کوی ایثار را متصل کنند.
شکرخدایی عنوان کرد: با تلاش نیروهای برق، منطقه باهنر و کوی نبوت از ساعت یک و 10 دقیقه بامداد، فولادشهر از ساعت 5 و 16 دقیقه و کوی ایثار از ساعت هفت و 20 دقیقه امروز صبح برق‌دار شدند.
وی گفت: 2 ترانسی که در ایستگاه سپیدار با مشکل مواجه شده‌اند، معادل 100 مگاوات تولید برق دارند و در این زمینه تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازنگردد و مشکل دو ترانس حل نشود، ممکن است به برخی از مناطق خاموشی بدهیم.
رییس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: تا زمان برگشت شرایط به حالت عادی از شهروندان اهوازی خواستار رعایت الگوی مصرف برق هستیم تا بار شبکه پایین بیاید و شاهد قطعی برق در مناطق اهواز نباشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.