خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 37561
Share

آیت‌الله حیدری: عملیات سپاه، انتقام‌گیری از کار زشت تروریست‌ها در تهران بود

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: عملیات موفقیت‌آمیز شب گذشته سپاه در مقابله با داعش، به‌نوعی در راستای جواب دادن و انتقام‌گیری از کار زشت تروریست‌ها در تهران تلقی می‌شود.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: عملیات موفقیت‌آمیز شب گذشته سپاه در مقابله با داعش، به‌نوعی در راستای جواب دادن و انتقام‌گیری از کار زشت تروریست‌ها در تهران تلقی می‌شود.
آیت‌الله محسن حیدری در خصوص عملیات موشکی موفقیت‌آمیز سپاه، اظهار کرد:‌ این حرکت موفقیت‌آمیز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم؛ این عملیات از چند جهت قابل ارزیابی است. اول این‌که یک پاسخ به‌موقع و سریع نسبت به جنایت داعش و تروریست‌هایی بود که چند روز پیش جنایتی را در تهران انجام دادند و سپاه پاسداران نیز همان موقع قول داد که در یک فرصت مناسب، جواب این عملیات تروریستی را می‌دهد.
وی ادامه داد: عملیات روز گذشته به‌نوعی در راستای جواب دادن و انتقام‌گیری از کار زشت تروریست‌ها در تهران تلقی می‌شود و این حق جمهوری اسلامی ایران است که دشمن را در هرکجا که باشد مورد تعقیب قرار دهد.
امام‌جمعه موقت اهواز خاطرنشان ‌کرد: همچنین این عملیات اقتدار فوق‌العاده نظامی نیروهای اسلام را مبنی بر این‌که از هرکجای کشور می‌توانند دشمن را در هر سوراخی که خود را قایم کرده باشد، مورد هدف قرار دهند، نشان می‌دهد.
وی بیان کرد:‌ این عملیات همچنین پاسخی به دشمنان ایران، یعنی آمریکا و اسرائیل است که اگر کوچک‌ترین تعدی و تجاوزی به مرزهای جمهوری اسلامی در مخیله آن‌ها باشد باید منتظر پاسخ قاطع و سریع نیروهای اسلامی باشند.
آیت‌الله حیدری گفت: این عملیات موجب شد که ایران بیشتر اقتدار خود را به همه نشان دهد.
وی با بیان این‌که با عملیات موفقیت‌آمیز شب گذشته داعشی‌ها کاملاً متوجه شدند که نمی‌توانند راه نفوذی به ایران داشته باشند، عنوان کرد: داعشی‌ها موجوداتی حقیر و فاقد هرگونه بصیرت و معرفت هستند که باید تمام آن‌ها را از بین برد تا امت اسلامی از لوث وجود آن‌ها تطهیر شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.