خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 37526
Share

عیدی‌وندی:تولید پوشاک 100 هزار دانش‌آموز خوزستانی در قالب ساماندهی پوشاک مدارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت پوشاک مدرسه یک‌صد هزار دانش‌آموز خوزستانی تهیه می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال در قالب طرح ساماندهی پوشاک مدارس استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت پوشاک مدرسه یک‌صد هزار دانش‌آموز خوزستانی تهیه می‌شود.
فرزانه عیدی‌وندی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ساماندهی پوشاک دانش‌آموزان در استان به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی استانداری و اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش طی دو سال گذشته انجام شده و برای سال تحصیلی آینده از ابتدای خردادماه امسال با هماهنگی مدیران مدارس در حال انجام است.
وی با بیان اینکه این ساماندهی به‌منظور فعال کردن چرخه اقتصاد در درون استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اشتغال‌زایی بانوان سرپرست خانوار، حمایت از تولیدات داخلی، هماهنگی و نظم‌دهی به پوشاک دانش‌آموزان و آسایش اولیا در خرید و تهیه پوشاک فرزندانشان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در استان است.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان افزود: در این راستا برای سال تحصیلی 97 - 96 تعداد 200 تولیدکننده پوشاک در سطح شهر اهواز که اکثراً زنان سرپرست خانوار هستند، با تأییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت در سه بخش و حوزه تولیدکنندگان صنعتی، تعاونی و صنفی جهت دوخت پوشاک مدارس نواحی چهارگانه به آموزش و پرورش معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی پوشاک دانش‌آموزان در دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش آن شهرستان به شکل متمرکز و زیرنظر کارشناسی انجمن اولیا و مربیان منطقه و طبق دستورالعمل ارسالی از اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل صورت می‌پذیرد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همچنین در 2 سال گذشته اداره انجمن اولیا و مربیان با همیاری و هماهنگی تولیدی‌های پوشاک فعال در نواحی چهارگانه اهواز، توانسته است تعداد 12 هزار دست لباس برای دانش‌آموزان مدارس عشایری تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.
عیدی‌وندی گفت: تولیدی‌های خیر و پیشتاز در امر کمک‌رسانی به دانش آموزان ایتام، بی‌بضاعت و محروم، هرساله نسبت به تهیه پوشاک رایگان یا نیم‌بها همکاری دارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.