خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۱
کد خبر : 37387
Share

کمالوند:کسب جایگاه تک‌رقمی، هدف نفت‌آبادان در فصل جدید/توافق با یک بازیکن خارجی بزرگ

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که اعلام کرده‌ام که در باشگاه صنعت نفت دیگر نباید از سقوط حرفی به میان بیاید، گفت: در فصل جدید به دنبال کسب جایگاه تک رقمی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که اعلام کرده‌ام که در باشگاه صنعت نفت دیگر نباید از سقوط حرفی به میان بیاید، گفت: در فصل جدید به دنبال کسب جایگاه تک رقمی هستیم.
فراز کمالوند در نخستین نشست خبری پیش از فصل، در جمع خبرنگاران آبادانی، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم قبل از اینکه نخستین جلسه تمرینی را برگزار کنیم، با اهالی رسانه دیدار داریم.
وی از اهمیت نقش رسانه در موفقیت‌های ورزشی گفت و افزود: امیدوارم با همکاری مردم و اهالی رسانه، صنعت نفت آبادان را به جایگاهی که استحقاقش را دارد اما در سال‌های اخیر به آن دست نیافته است، برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این مهم که "با رسانه آشنا هستم"، اضافه کرد: این افتخار را دارم که روزی رسانه‌ای بوده‌ام و تعامل با اهالی رسانه برای من در اولویت قرار دارد و به غیر از زمان‌های تمرین، تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی تماس فعالان این حوزه هستم.
وی با اشاره به این موضوع که هواداران و روزنامه‌نگاران منطقه، صاحبان اصلی تیم فوتبال صنعت نفت هستند، افزود: این تیم متعلق به شما است و من اینجا مستاجر هستم.
کمالوند ادامه داد: در هفت سال گذشته و در تبریز تمام نشست‌های خبری من بیش از یک ساعت زمان داشت و رابطه صمیمانه‌ای با اهالی رسانه این شهر برقرار کرده بودم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از حضورش در آبادان، به عنوان شهر پدری، یاد کرد و گفت: پدر، مادر، خواهر و برادر من، همه متولد آبادان هستند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کادر فنی تیم صنعت نفت را تا هفته آینده مشخص می‌کنم و با توجه به این موضوع که در این برهه زمانی، خرید بازیکن در اولویت بوده و حساس است، فعلا تمرکزمان را به این موضوع معطوف کرده‌ایم.
وی ضمن تشریح وضعیت نقل و انتقالات زردپوشان آبادانی لیگ برتر، بیان کرد: تا این لحظه علی عبدالله‌زاده تمدید قرارداد کرده است، جاسم کرار، مرتضی اسدی، فرید کریمی‌بهزادی و داوود نوشی‌صوفیانی را نیز به تیم اضافه کردیم و تا پایان هفته چهار یا پنج بازیکن دیگر را هم جذب می‌کنیم.
کمالوند در همین خصوص افزود: در این بین بازیکنان جوانی مثل جبیره، مجدمی، هلیچی و ساکی نیز با ما قرارداد دارند.
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا با بازیکنان زیر ۲۳ سال‌مان، در مجموع ۱۷ تا ۱۸ بازیکن را در اختیار داشته باشیم.
سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: اعتقاد دارم که با تیم درجه ۲ نمی‌توان نتیجه درجه یک گرفت و معتقدم بازیکن نامدار، تراز شخصیتی تیم را ارتقا می‌دهد.
وی در همین خصوص گفت: کرار بیش از ۶۰ بازی ملی دارد و در مقابل تیم‌ملی برزیل به میدان رفته است، مرتضی اسدی یکی از سه دفاع نخبه لیگ برتر است و کریمی بازیکنی است که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد؛ به حتم چنین بازیکنانی با تفکر سقوط نکردن به تیمی وارد نمی‌شوند.
کمالوند با بیان این موضوع که گفته‌ام در باشگاه صنعت نفت از امروز دیگر نباید از سقوط حرفی به میان بیاید، افزود: ما به دنبال کسب جایگاه تک رقمی هستیم و به نیمه بالایی جدول فکر می‌کنیم، البته در این میان مشکلاتی مثل محدود بودن جذب تا شش بازیکن را نیز داریم.
وی با بیان این مهم که از تیم فصل قبل صنعت نفت، پنج یا شش بازیکن در این تیم می‌مانند، عنوان کرد: ظهر امروز حضور حسین بغلانی در صنعت نفت نیز نهایی شد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بودجه صنعت نفت نسبت به سال قبل افزایش چندانی نداشته است ولی تمرکز ما بر خرید بازیکنان کیفی است و به دنبال آن هستیم که به عنوان مثال ذخیره بازیکن بزرگی مثل کرار، یک بازیکن ۱۸ ساله آبادانی باشد.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم بازیکنان خارجی و غیربومی که وارد آبادان می‌شوند، باید سه کلاس از بومی‌ها بالاتر باشند.
کمالوند با بیان این مهم که شک نکنید در لیگ پیش‌رو بازیکنان خارجی صنعت نفت آبادان در ترکیب ثابت به میدان می‌روند، گفت: با یک بازیکن خارجی بزرگ دیگر به توافق رسیده‌ایم که طی یکی دو روز آینده نام وی را اعلام می‌کنیم.
وی اضافه کرد: می‌خواهیم صنعت نفتی را بسازیم که آبروی فوتبال آبادان و خوزستان باشد.
این مربی لیگ برتری اعتراض خود را به زمان شروع لیگ برتر پیش رو اعلام کرد و گفت: بعد از اعتراض من، شش مربی دیگر نیز به زمان اعلام شده برای آغاز لیگ معترض شدند.
وی در همین خصوص خاطرنشان‌کرد: در چنین شرایطی و با توجه به زمان بدنسازی، احتمال مصدومیت بازیکنان در هفته‌های نخستین بسیار بالا می‌رود.
کمالوند تصریح کرد: حداقل دو مربی آبادانی در کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان حضور خواهند داشت و از مربیان جوان و علاقمند در فضاهایی مثل آنالیزوری بهره می‌بریم.
وی با بیان این‌که برای تفریح به آبادان نیامده‌ام، گفت: حدود ۳۵ میلیون تومان تجهیزات تمرینی روز دنیا را خریداری کردیم؛ تجهیزاتی که تنها تیم‌ملی در کشور از آن‌ها استفاده می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان سالاری، نوشی‌صوفیانی و دریس را به عنوان سه دروازه‌بان صنعت نفت در فصل جدید معرفی کرد و گفت: تمرین‌های ما از نیمه ماه آینده آغاز می‌شود و اردوی داخلی در سرعین و یا تهران و اردوی خارجی نیز در گرجستان و یا ترکیه برگزار می‌شوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.