خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
کد خبر : 37386
Share
نماینده اندیمشک در مجلس:

مردم نگران سرمایه‌های خود هستند/لزوم پاسخگویی بانک مرکزی و مؤسسه آرمان

رنماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی برای حل مشکلات به وجود آمده برای مردم در خصوص موسسه اعتباری آرمان، گفت: عدم پاسخگویی مدیران و مسئولان بانک مرکزی و مؤسسه آرمان به سردرگمی مردم دامن زده است و مردم نگران سرمایه‌های خود هستند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی برای حل مشکلات به وجود آمده برای مردم در خصوص موسسه اعتباری آرمان، گفت: عدم پاسخگویی مدیران و مسئولان بانک مرکزی و مؤسسه آرمان به سردرگمی مردم دامن زده است و مردم نگران سرمایه‌های خود هستند.
فریدون حسنوند اظهار کرد: چند روز است که شاهد تجمعات مختلف مردم در مقابل شعب مؤسسه آرمان در شهرهای مختلف استان به‌خصوص اندیمشک هستیم.
وی افزود: طبق پیگیری‌های انجام‌شده بخش اعظم سرمایه این موسسه، از استان خوزستان بوده است. سرمایه‌گذاران قبلی، مؤسسه را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرده‌اند و این اتفاق باعث سردرگمی و بلاتکلیفی مردم شده است.
حسنوند با بیان این‌که عدم پاسخگویی مدیران و مسئولان بانک مرکزی و مؤسسه آرمان به سردرگمی مردم دامن زده است و مردم نگران سرمایه‌های خود هستند، تصریح کرد: به دلیل این‌که مدیران ارشد مؤسسه آرمان و بانک مرکزی پاسخگوی مردم نیستند و جواب قانع‌کننده‌ای به آن‌ها نداده‌اند، بلاتکلیفی در مردم به وجود آمده و موجب شده تا در برخی از شهرهای استان مقابل درب این مؤسسه تجمعاتی صورت بگیرد.
نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روز گذشته با استاندار خوزستان صحبت کردم تا با بانک مرکزی و مسئولان موسسه آرمان صحبت و رایزنی شود و به‌نوعی به سپرده‌گذاران اطمینان خاطر دهیم و مشکلات را حل کنیم.
وی با بیان این‌که در حال رایزنی برای حل مشکلات هستیم، اظهار کرد: بانک مرکزی باید در این زمینه بیشتر به مسئولیت خود توجه و در پاسخگویی و الزام مسئولان بانک آرمان برای رسیدگی به حقوق مردم بهتر عمل کند؛ بانک مرکزی باید به سپرده‌گذاران آرامش خاطر دهد و با مسئولان برخی استان‌ها مانند خوزستان که یکی از استان‌های درگیر با این موضوع است، جلساتی برگزار کند.
در این زمینه عبدالمجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:ما پیگیر حقوق مردم هستیم و در صورت نیاز، مجمع نمایندگان استان جلسه‌ای را با مسئولان موسسه آرمان برگزار خواهد کرد.
وی افزود: تجمعات به وجودآمده در اعتراض به بسته بودن شعب مؤسسه آرمان را در فضای مجازی دنبال کردم و در این زمینه پیگیر حقوق و مطالبات مردم هستیم.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: مسأله را با استاندار خوزستان مطرح می‌کنم و سپس مجمع نمایندگان خوزستان در این زمینه برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تصمیم‌گیری می‌کند.
سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در حال رایزنی با مجمع نمایندگان هستیم تا با جلسه‌ای که در این زمینه برگزار می‌شود، شاهد حل مشکلات به وجودآمده برای مردم خوزستان در بحث مؤسسه اعتباری آرمان باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.