خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 37383
Share

فرحانی:صحت انتخابات شورای شهر آبادان به تایید هیات اجرایی و نظارت شهرستان رسید

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:صحت انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان به تایید این هیات ها رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:صحت انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان به تایید این هیات ها رسید.
ریاض فرحانی با تشریح روند بررسی شکایت معترضان به نتیجه انتخابات شورای شهر آبادان گفت:به منظور رسیدگی به شکایت های معترضان به نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان، هیات اجرایی و نظارت این شهرستان نشست مشترکی در سوم خرداد ماه برگزار کردند که در این نشست به صورت کارشناسی و دقیق تمامی شکایت های مطرح شده از سوی معترضان به نتایج انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این نشست، 74 شکایت ارسال شده از سوی معترضان به نتیجه انتخابات مورد رسیدگی قرار گرفت.
فرحانی ادامه داد:از آنجا که برای این هیات ها، هیچکدام از شکایت های مطرح شده مستند و مستدل واقع نشد، صحت انتخابات در آبادان مورد تایید قرار گرفت و مراتب با نامه ای به هیات نظارت استان خوزستان ارسال شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان، هرگونه اقدام بعدی از سوی فرمانداری ویژه آبادان را منوط به اظهار نظر هیات نظارت استان خوزستان دانست و گفت:هر تصمیمی در خصوص انتخابات شهر آبادان از سوی هیات نظارت استان اتخاذ شود، برای فرمانداری قابل اجراست و منتظر پاسخ هیات نظارت هستیم.
وی در خصوص بازشماری آرا نیز، اجرای این مهم را مبتنی بر رای و نظر هیات نظارت استان خواند و گفت:در شکایت های واصل شده از سوی معترضان، مدرک مستند یا مستدل مورد تایید قرار نگرفت.
وی ادامه داد:هیات نظارت در تاریخ 31 اردیبهشت ماه نیز صحت انتخابات را مورد تایید قرار داده و نتیجه انتخابات شهر آبادان به صورت آگهی، منتشر شد و پس از برگزاری نشست بررسی شکایت های رسیده به دبیرخانه نیز صحت انتخابات شهر آبادان به تایید هیات نظارت شهرستان رسید.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.
طی روزهای اخیر، برخی کاندیداهای شورای شهر آبادان به نتایج آرا اعتراض کرده و بازشماری آرا را خواستار شده بودند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.