خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 37373
Share

حق شناس:خودکشی جوانی در رودخانه کارون ناکام ماند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: فردی که به منظور خودکشی خود را به رودخانه کارون انداخته بود با تلاش ماموران نجات پیدا کرد و از آب بیرون آمد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: فردی که به منظور خودکشی خود را به رودخانه کارون انداخته بود با تلاش ماموران نجات پیدا کرد و از آب بیرون آمد.
مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت چهار بامداد با تماس شهروندان عبوری جاده ساحلی غربی به سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز خبر اعلام سقوط یک مرد به درون رودخانه کارون را اطلاع رسانی کردند.
وی افزود: با هماهنگی مرکز فرماندهی و اطلاع رسانی به پایگاه ساحلی، تیم غواصان و امدادگران آبی به محل حادثه اعزام و از طرف دیگر یک تیم امداد نجات خودرویی از نزدیکترین ایستگاه مربوطه راهی جاده ساحلی غربی شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: با ورود تیم غواصان آتش نشانی، مشاهده شد جوانی ۲۲ ساله با هویت معلوم که به صورت ارادی، از پاره ای مشکلات روحی رنج می برده اقدام به خودکشی کرده است که به لطف خدا و با تلاش تیم غواصان آتش نشانی این فرد، زنده از آب خارج و نجات داده شد.
حق شناس ادامه داد: پس از اتمام عملیات و رفع خطر از شخص اقدام کننده به خودکشی فرد مذکور در اختیار عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل قرار گرفت.
حریق یک دستگاه خودرو در اثر مایعات قابل اشتعال
وی همچنین توضیح داد: ساعت سه بامداد نیز با تماس شهروندان منطقه پادادشهر، خبر حریق خودرویی در خیابان پنجم را با تماس به سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز را اطلاع رسانی کردند که با اعلام این خبر، مرکز فرماندهی سریعا نزدیکترین ایستگاه به محل وقوع حریق را مطلع و تیمی متشکل از یک دستگاه خودروی امداد نجات و دو دستگاه خودروی اطفای حریق اعزام شد که سه دقیقه پس از اعلام حریق در محل حاضر بودند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با ورود تیم آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو به دلیل وجود مایعات قابل اشتعال درون صندوق عقب، مشتعل و باعث سوختگی کامل خودرو شده که آتش نشانان پس از اطفای حریق از سرایت شعله های آتش به خودرو های همجوار جلوگیری کردند.
حق شناس با بیان اینکه به لطف خدا در این حادثه فردی آسیب ندید، گفت: پس از اتمام عملیات آتش نشانان نکات لازم را به حضار گوشزد کردند تا از حمل مایعات قابل اشتعال درون خودرو خودداری کنند.
اتصالی برق باعث ایجاد حریق شد
وی افزود: همچنین ساعت ۱۲ شب با تماس شهروندان منطقه حصیرآباد خبر مشاهده شعله های زبانه کش از یک باب منزل مسکونی در خیابان دو شهید بختیاری را به سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش نشانی اهواز اطلاع رسانی  کردند که پس از اعلام خبر مرکز فرماندهی تیم عملیاتی متشکل از یک دستگاه خودرو امداد نجات و دو دستگاه خودروی اطفای حریق از نزدیکترین ایستگاه با کلیه تجهیزات به محل حادثه اعزام شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز اظهار کرد: با ورود تیم آتش نشانی به محل حادثه مشاهده شد که یک باب منزل مسکونی شعله ور شده که با شروع عملیات اطفای حریق آتش نشانان توانستند آتش را مهار و با استفاده از فن فشار مثبت دود حاصل از احتراق مواد درون منزل را خارج کنند.
حق شناس در پایان گفت: با کارشناسی نیروهای سازمان آتش نشانی مشخص شد که به دلیل اتصالی محافظ برق یخچال فریزر حریق ایجاد شده که به لطف خدا در این حادثه فردی آسیب جانی ندید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.