خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 37370
Share

فضلی:حکم عدم صلاحیت برای ۳ رئیس اداره در شادگان صادر شد

دادستان شادگان گفت: پیرو تشکیل پرونده حادثه انفجار گاز در این شهر که منجر به کشته شدن سه شهروند شد، سه رئیس اداره در شادگان با حکم «عدم صلاحیت» مواجه شوند.

دادستان شادگان گفت: پیرو تشکیل پرونده حادثه انفجار گاز در این شهر که منجر به کشته شدن سه شهروند شد، سه رئیس اداره در شادگان با حکم «عدم صلاحیت» مواجه شوند.
محمد فضلی همزمان با نخستین سالگرد کشته شدن سه تن از شهروندان شادگانی که بر اثر انفجار گاز رخ داد ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان این حادثه اظهار کرد: هیئت های سه نفره و پنج نفره حکم به مقصر بودن ۵۰ -۵۰  شرکت گاز و آبفا داده که با اعتراض روسای این ادارات، پرونده آنان به استان ارجاع شد ولی بدل پرونده همچنان در شادگان مفتوح است و آقای «م . ع» مسئول تعمیرات و نگهداری شرکت گاز به عنوان متهم این حادثه در نوبت رسیدگی قرار دارد.
فضلی عنوان کرد:  رئیس شرکت گاز شادگان و همچنین روسای سابق و فعلی آبفای این شهرستان به عنوان متهم این پرونده به شعبه ۲۱ بازپرسی مجتمع قضایی باهنر اهواز احضار و تفهیم اتهام شده‌اند و در جلسات آتی روند دادرسی با دفاعیات آنها ادامه خواهد یافت.
دادستان شادگان با اشاره به حکم صادره اظهار کرد: نظر هیئت‌های سه و پنج نفره باعث شد روسای سابق و فعلی اداره آبفای شادگان و همچنین رئیس اداره گاز شادگان با حکم «عدم صلاحیت» مواجه شدند تا روند دادرسی آنها در شعبه ۲۱ بازپرسی مجتمع قضایی باهنر اهواز پیگیری شود.
وی در پایان بر پیگیری جدی، دقت مسؤولانه و حساسیت خاص در تمامی پرونده‌ها به ویژه پرونده انفجار گاز شادگان تاکید کرد.
اواخر سال ۹۴ بود که شادگانی‌ها با خبر منفجر شدن خانه‌ای به شوکی عظیم فرو رفتند. حفاری آبفا، شکستن لوله گاز، اتصال اتو به برق و حادثه‌ای دردناک که شادگان را محزون کرد. در این حادثه سید حامد موسوی فرد پدر خانواده به شدت دچار سوختگی شد، سیده مدینه موسوی فرد، همسر وی به همراه محمدامین، پسر بچه  هفت ساله و مبینا، دختر چهار ساله آنها از دنیا رفتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.