خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 37369
Share

پورموسوی: می‌توانیم مقابل الهلال شگفتی‌ساز شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر شرایط روحی - روانی بازیکنانم خوب شود، می‌توانیم برابر الهلال شگفتی‌ساز شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر شرایط روحی - روانی بازیکنانم خوب شود، می‌توانیم برابر الهلال شگفتی‌ساز شویم.
سیداکبر پورموسوی در خصوص دومین مصاف با تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: الهلال تیم قدرتمندی است؛ در بازی رفت نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی تحت کنترل داشتیم و گل بسیار خوبی به ثمر رساندیم ولی متاسفانه در نیمه دوم روی غافلگیری، دو گل خوردیم. در 15 دقیقه پایانی نیز انتحاری بازی کردیم تا حداقل بازی را به تساوی بکشانیم ولی متاسفانه نشد.
وی ادامه داد: من روز گذشته به اردوی تیم در قطر ملحق شدم و در دو، سه روزی که بازیکنانم در قطر هستند، کمی به لحاظ روحی - روانی شرایط‌‌شان خوب نبود و قرار بود مبلغی پول به‌عنوان توراهی به آن‌ها بدهند که متاسفانه فراهم نشد، البته سرپرست تیم محبت کرد و مبلغی را از جیب خودش به بازیکنان داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این دو، سه روز شرایط تمرینی و هتل‌مان خوب نبود ولی خدا را شکر روز گذشته هتل را تغییر دادیم و به هتل خوبی آمده‌ایم. همچنین باتوجه به این‌که زمین تمرینی مناسب و خوبی نداشتیم، باشگاه السد با ما همکاری کرد و زمین خود را در اختیارمان گذاشت و تمرین بسیار خوبی انجام دادیم.
وی افزود: از زمانی‌که به اردوی تیم ملحق شده‌ام، سعی کرده‌ام که روی مسایل روحی تیم کار کنم و اکنون بازیکنانم شرایط بهتری دارند و امیدوارم که بازی بسیار خوبی برابر الهلال انجام دهیم. ناامید هم نیستیم و هر فردی با امید زنده است. به هر حال اگر شرایط روحی و روانی تیم خوب شود، می‌توانیم برابر الهلال شگفتی‌ساز شویم.
پورموسوی بیان کرد: بعد از بازی رفت، سرمربی الهلال بسیار از بازیکنانم تعریف کرد و به خودم نیز تبریک گفت، وقتی تیم و مربی بزرگی همچون سرمربی الهلال از استقلال خوزستان تعریف کند، نشان می‌دهد که بازیکنانم تا این‌جا شاهکار کرده‌اند.
وی گفت: بازیکنانم به عشق مردم بازی می‌کنند و اعتقاد دارم در صورت بهبود شرایط روحی‌شان، می‌توانند از این مرحله نیز عبور کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.