خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 37356
Share
تجمع سپرده‌گذاران آرمان مقابل استانداری خوزستان معاون استاندار:

معاون استاندار:مشکلات تا آخر هفته رفع می‌شود

سپرده‌گذاران موسسه مالی آرمان در اعتراض به بسته بودن شعب این موسسه و برای دریافت سپرده‌های خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.روزگذشته(ششم خردادماه) تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری آرمان با حضور در مقابل درب استانداری خوزستان خواستار پیگیری و رسیدگی مسئولان

سپرده‌گذاران موسسه مالی آرمان در اعتراض به بسته بودن شعب این موسسه و برای دریافت سپرده‌های خود مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.
روزگذشته(ششم خردادماه) تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری آرمان با حضور در مقابل درب استانداری خوزستان خواستار پیگیری و رسیدگی مسئولان استان برای حل مشکلات به‌وجود آمده، شدند.
در این زمینه یکی از سپرده‌گذاران موسسه آرمان گفت: شعبه‌های بانک آرمان همه در اهواز بسته‌اند و مردم پول‌هایشان را می‌خواهند. گفته می‌شود که پول‌های مردم در بانک‌ها بلوکه شده و برای آنکه مردم به شعب خسارت نزنند، شعب را بسته‌اند.
وی افزود: چهارشنبه به تعدادی از شعب موسسه آرمان مراجعه کردم، اما همه آن‌ها در اهواز بسته بود. پنج‌شنبه نیز همه شعب به‌طور کامل تعطیل بودند.
این سپرده‌گذار معترض با بیان این‌که می‌گویند بودجه کم است، اما ما پول‌هایمان را می‌خواهیم عنوان کرد: امروز به یکی از شعب رفتم که در ابتدا باز بود و مردم درب آن تجمع کرده بودند اما نیروی انتظامی با حضور در محل کارمندان را خارج کرد.
یکی دیگر از سپرده‌گذاران موسسه آرمان با اشاره به اینکه ما پولمان را می‌خواهیم اما هیچ جواب قانع‌کننده‌ای به ما داده نمی‌شود گفت: از صبح زود به این موسسه مراجعه کردم. گفته بودند که مردم می‌توانند به شعبه‌ها مراجعه و پول‌هایشان را دریافت کنند، اما وقتی که رفتیم به در بسته خوردیم و شعب تعطیل بود .
وی افزود: همه شعب موسسه آرمان امروز تعطیل بود و هیچ‌کدام از کارمندان در آن‌ها حضور نداشتند. در یکی از شعب تنها دو نفر حضور داشتند که با اسکورت نیروی انتظامی از محل خارج شدند و موسسه را تعطیل کردند؛ با سختی، یک عمر کار کردم و به سختی پول حلال در آوردم و هیچ‌کس را نمی‌بخشم اگر بخواهد پول من را برنگرداند.
همچنین قدرت‌‌الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استاندار در خصوص تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان در مقابل استانداری گفت: بر اساس صحبت‌های انجام‌شده با سرپرستی و هیات مدیره موسسه اعتباری آرمان در تهران، قول داده شده که تا آخر هفته جاری مشکلات حل شود.
وی با بیان این‌که مشکلات این موسسه امروز و فردا حل نمی‌شود، افزود: مردم باید تحمل داشته باشند و صبر کنند؛ بر اساس صحبت‌های انجام‌گرفته با مسئولان این موسسه اعتباری، نیازی به تجمع مردم نیست و طی این هفته مشکلات حل می‌شود .
دهقان تصریح کرد: باید با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام می‌گیرد، اعتباری به موسسه آرمان تزریق شود تا شعب این موسسه در استان بتوانند پول‌های مردم را به آن‌ها پرداخت کنند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان تصریح کرد: بر اساس صحبت‌های انجام‌گرفته، قول داده شد تا ظرف این هفته مشکلات حل شود و مردم بعد از حل مشکلات می‌توانند به شعب این موسسه اعتباری مراجعه کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.