خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 37280
Share
پیروزی که شیرینی اش به کام خیلی از دشمنان تلخ است

پیروزی ملت ایران

جمعه همه ملت ایران گل کاشتند، گلی به شیرینی پیروزی حضور در انتخابات، حضورتان همیشگی باد و همیشه در صحنه ها، زیبایی را بیافرینید و حماسه را خلق کنید.جمعه همه آمده بودند همه آنهایی که از قوم،‌ کیش و آیین های مختلف هستند، همه آنهایی که ایران عزیز را دوست داشتند، همه آنهایی که سربلندی ایران را می خواهند، این پیروزی مبارکتان باشد و همیشه سربلند باشید.این پیروزی مبارکتان باشد، شماهایی که پیر و جوان، مرد و زن، جوانان و افراد سالمند همه بودند، شماهایی که از ساعات اولیه صبح به صحنه

جمعه 29 اردیبهشت ماه روزی سرنوشت ساز، تاریخی و ماندگار برای ملت ایران بود، روزی که باز هم مردم ایران پیروز شدند، پیروزی که شیرینی آن به کام خیلی از دشمنان تلخ است.
دیروز همه ملت ایران گل کاشتند، گلی به شیرینی پیروزی حضور در انتخابات، حضورتان همیشگی باد و همیشه در صحنه ها، زیبایی را بیافرینید و حماسه را خلق کنید.
جمعه همه آمده بودند همه آنهایی که از قوم،‌ کیش و آیین های مختلف هستند، همه آنهایی که ایران عزیز را دوست داشتند، همه آنهایی که سربلندی ایران را می خواهند، این پیروزی مبارکتان باشد و همیشه سربلند باشید.
این پیروزی مبارکتان باشد، شماهایی که پیر و جوان، مرد و زن، جوانان و افراد سالمند همه بودند، شماهایی که از ساعات اولیه صبح به صحنه آمدید تا صحنه ای از دلدادگی و عشق به ایران را رقم بزنید، شماهایی که به نام ایران و برای ایران،‌ تاریخ ساز شدید.
پیروزی ملت ایران، پیروزیی برای همه است، اما تلخی هایی هم دارد،‌برای آنانی که نقشه کشیدند و تلاش کردند که مردم ایران به صحنه نیایند، اما پاسخی دشمن شکن به آنان دادند، دیروز میدان انتخابات، میدان و کارزاری دیدنی و وصف نشدنی بود.
پیروزی دلچسب حضورتان، گوارای وجودتان؛ ایرانیان دوباره صحنه های شور، ‌عشق و عاشقی برای ایران را ساختید،‌ پیروزیتان مبارک، مبارک باشد این پیروزی ملت ایران را،‌ که گل پیروزی را به خوبی به دروازه حریف وارد کردید.
امروز و فردا از آن شماست،‌ شمایید حماسه ساز، شمایید همیشه در صحنه و شمایید که همیشه پشت نظام و انقلاب هستید،‌ آفرین بر شما ایرانیان عزیز که چشم همه را به خود خیره کردید و نگذاشتید برخی از این کارزار انتخاباتی سوءاستفاده کنند.
یادتان باشد صحنه های انقلاب از آن همه است و همه باید همیشه پاسدار خون شهدا،‌ آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم،‌ یادمان باشد این انقلاب با حضور میلیونی مردم تشکیل شد و امروز نیز این حضور در تمامی صحنه های انقلاب و نظام، میلیونی است،‌ که نمونه آن را شما در این دوره از انتخابات نیز خلق کردید.
آفرین به شما که در این دوره از انتخابات حضورتان به گونه ای بود که چشمه همه را خیره کرد و همه انگشت به دهان ماندند، که هر لحظه بر تعداد رای دهندگان افزوده می شد، تا جایی که در برخی از شعب اخذ رای تا ساعت 24 تمدید شد.
حضور گرمتان همه چیز را به همگان فهماند، به آنان گفتید که در هیچ صحنه ای نظام و انقلاب را تنها نمی گذارید، نشان دادید که اگر پای نظام باشد، همیشه در صحنه هستید و چندین ساعت در صفوف طولانی می ایستید تا رای خود را به صندوق بیندازید.
آفرین که حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی و در روز 29 اردیبهشت ماه خلق کردید، ملت پیروز ایران، همیشه سربلند و سرافراز باشید.
به امید حضور همه مردم ایران در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات آینده، به امید حضور همیشگی تان، همیشه پایدار و سربلند باشید.
ایران عزیز همیشه سرافراز بمانی.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روزجمعه در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز و در برخی از شعب اخذ رای تا ساعت 24 تمدید شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن بودند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور ، تا این لحظه حسن روحانی 22 میلیون و 796 هزار و 468 رای، سید ابراهیم رئیسی 15 میلیون و 452 هزار و 194 رای، سید مصطفی میرسلیم 455 هزار و 211 رای و سید مصطفی هاشمی طبا 210 هزار و 597 رای را کسب کردند.
براساس این آمار از مجموع 40 میلیون 76 هزار و 729 آرای ماخوذه، تعداد آرای صحیح 38 میلیون و 914 هزار و 470 رای است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.