خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 37065
Share

جهانگیری:کارخانه فرآورده‌های لبنی اندیمشک احیا می‌شود

فرماندار اندیمشک گفت: کارخانه فرآورده‌های لبنی شهرستان اندیمشک تا پایان خردادماه امسال احیا می‌شود و مجددا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فرماندار اندیمشک گفت: کارخانه فرآورده‌های لبنی شهرستان اندیمشک تا پایان خردادماه امسال احیا می‌شود و مجددا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
پیمان جهانگیری اظهار کرد: عملیات ساخت این کارخانه به طور کامل انجام و این کارخانه در سال 89 افتتاح شده بود اما به دلیل مشکلات مالی فعالیت این کارخانه متوقف شد.
وی افزود: با توجه به این‌که امسال سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است و اهمیت ادامه فعالیت این کارخانه، با حضور نماینده اندیمشک و دیگر مسئولان مربوطه جلساتی برگزار کردیم و این پروژه را در دستور کار خود قرار دادیم و تصمیم به پیگیری و احیای آن گرفته شد.
جهانگیری عنوان کرد: مسئولان مختلف از این کارخانه بازدید کردند و در نهایت مقرر شد که این کارخانه دوباره مورد احیا و بازسازی قرار گیرد و مسایل مختلفی همچون تولید و اعتبارات مورد نیاز آن رسیدگی شود.
وی با اشاره به این‌که کارخانه در تملک بانک کشاروزی است، افزود: در جلساتی که با مسئولان بانک کشاورزی و صندوق بازنشستگی کشور داشتیم، قرار شد تا پایان اردیبهشت ماه، ارزیابی‌های لازم انجام شود و نتایج ارزیابی‌ها اعلام و در نهایت این کارخانه توسط صندوق بازنشستگی خریداری شود.
فرماندار اندیمشک در خصوص خرید کارخانه عنوان کرد: اگر کارخانه با قیمت مناسبی خریداری شود و به احتمال زیاد فعالیت و کار این کارخانه پایان خردادماه امسال آغاز می‌شود.
جهانگیری با بیان این‌که تمام مقدمات کار فعالیت این کارخانه مهیا است و تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه خریداری شده است، خاطرنشان کرد: این کارخانه در بحث اشتغال نقش مهمی دارد و می‌تواند 320 فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد ‌کند.
وی با اشاره به این‌که کارخانه در تملک بانک کشاورزی و سرمایه‌گذار اصلی آن صندوق بازنشستگی کشوری است، اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 3 هکتار با ظرفیت تولیدی 30 هزار و 250 تن بستنی، دوغ، ماست و خامه پاستوریزه طراحی، احداث و تمام دستگاه‌های آن نیز نصب شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.