خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 37063
Share

حسینی:تشکیل ستاد انتخاباتی رئیسی در ۲۷ شهرستان خوزستان/به‌دنبال رقابت سالم، قانونی و اخلاقی هستیم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان گفت: ما به‌دنبال یک رقابت سالم، قانونی و اخلاقی هستیم و در اولین جلسه‌ای که با دکتر رئیسی داشتیم، تاکید ایشان بر این بود که با معرفی وی و عدم تخریب دیگران پیش برویم و قانون و مقررات و همچنین اخلاق را رعایت کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان گفت: ما به‌دنبال یک رقابت سالم، قانونی و اخلاقی هستیم و در اولین جلسه‌ای که با دکتر رئیسی داشتیم، تاکید ایشان بر این بود که با معرفی وی و عدم تخریب دیگران پیش برویم و قانون و مقررات و همچنین اخلاق را رعایت کنیم.
سیدکریم حسینی در خصوص برنامه‌های این ستاد در استان، اظهار کرد: از روز جمعه با تشکیل همایش کشوری ستادهای استانی در تهران، کار به‌طور رسمی آغاز شد و در حال حاضر روسای 27 ستاد شهرستانی مشخص شده‌اند و کمیته‌های مختلف نیز در حال تشکیل هستند.
وی افزود: در این راستا ستاد مرکزی در شهرستان‌ها مشخص شده است و مردم به‌صورت خودجوش در حال تشکیل ستاد مردمی هستند. گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نیز آمادگی خود را برای حضور در انتخابات و حمایت از دکتر رئیسی اعلام کرده‌اند. به هر حال استقبال و همکاری مردم خوزستان در تمام شهرستان‌ها، روستاها و مناطق مختلف استان ناشی از این است که مردم همراهی بسیار خوبی با آقای رئیسی دارند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان گفت: همچنین درخواست‌های بسیاری را برای برگزاری اجتماعات، جلسات و راه‌اندازی برنامه‌هایی برای حمایت از دکتر رییسی شاهد هستیم که تمام این‌ها نویدبخش حضور خوب مردم در انتخابات 96 خواهد بود و ان‌شاءالله نوید بهتر و درخشان‌تر مردم خوزستان، برای رای دادن حداکثری به دکتر رئیسی است.
وی با بیان این‌که در چارچوب قانون و اخلاق‌مداری حرکت می‌کنیم، افزود: با توجه به تحلیل میدانی در شهرستان‌های مختلف و اخباری که رصد می‌کنیم، با کمال احترام به داوطلبان ریاست جمهوری می‌توانیم اعلام کنیم که ان‌شاءالله رای اول مردم خوزستان به دکتر رئیسی خواهد بود و  قطعا نیاز به همراهی و همدلی بیش از پیش مردم خوزستان برای رسیدن به این مهم است.
حسینی در خصوص رویکرد ستاد دکتر رئیسی با توجه به تاکیدات بزرگان نظام و انقلاب بر رعایت قانون‌مداری و اخلاق‌مداری در حیطه تبلیغات انتخابات، گفت: ما به دنبال یک رقابت سالم، قانونی و اخلاقی هستیم و در اولین جلسه‌ای که با دکتر رئیسی داشتیم، تاکید ایشان نیز بر این بود که با معرفی برنامه‌ها و عدم تخریب دیگران پیش برویم و قانون و مقررات و همچنین اخلاق‌ را رعایت کنیم. من نیز این تاکید را به تمام دوستان و حامیان دکتر رئیسی داشتم.
وی در خصوص برنامه‌های چهار ساله دکتر رئیسی نیز گفت: در همایشی که داشتیم، وی برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرد که از طریق ستاد مرکزی و رسانه‌های عمومی اعلام می‌شود. ما هم متناسب با مسوولیتی که در ستاد استان داریم، مطالبات استان‌های غربی و جنوب غربی را در 10 بند به وی منتقل کردیم تا در برنامه‌های خود بگنجاند.
رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان در پاسخ به این سوال که در برنامه این کاندیدا قرار است خوزستان به چه چشم‌اندازی برسد؟ عنوان کرد: مطالبات استان خوزستان نیز به دکتر رئیسی منتقل شد. او با شعار "دولت کار و کرامت" به صحنه انتخاباتی ورود کرده است و با توجه به اینکه اولین و شاخص‌ترین مشکل کنونی در کشور، بحث اقتصادی است، قطعا وی این دغدغه را در برنامه‌ریزی خود دارد و این مهم در راس برنامه‌های دکتر رئیسی است که در اظهاراتش نیز مشخص است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.