خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 37040
Share

فولادوند: در لیگ برتر نیم‌نگاهی به کسب سکو داریم

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت‌ امیدیه گفت:‌ امسال در لیگ برتر نیم‌نگاهی به کسب سکو داریم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت‌ امیدیه گفت:‌ امسال در لیگ برتر نیم‌نگاهی به کسب سکو داریم.
بهزاد فولادوند در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: هفته اول این مسابقات، دو هفته دیگر به میزبانی تهران برگزار می‌شود و نفت‌ امیدیه در بخش‌های ریکرو و کامپوند خارج از سالن لیگ برتر شرکت می‌کند. ما در هفته نخست به مصاف نمایندگان شمال و تهران خواهیم رفت.
وی با بیان این‌که در هر کدام از بخش‌های ریکرو و کامپوند، هشت تیم حضور دارند، گفت: نفت امیدیه تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر است و سال گذشته عنوان چهارمی این مسابقات را به دست آوردیم. ما  تنها در سال 93 توانستیم روی سکو باشیم و سوم شدیم.
سرمربی تیم تیراندازی با کمان نفت‌ امیدیه بیان کرد:‌ ما از آکادمی‌مان استعدادیابی و 20 نیروی مستعد و جوان را شناسایی کردیم؛ قصد داریم از سال بعد با این نفرات پا به مسابقات بگذاریم. کار سختی پیش رو داریم، ولی تنها راهی که بتوانیم خانه‌تکانی و اسم تیم را مطرح کنیم، استفاده از همین نیروهای جوان است. برای فصل جدید لیگ برتر نیز با تیمی 100درصد بومی در رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.
وی خاطرنشان‌کرد: امسال هم می‌خواهیم جزو چهار تیم برتر باشیم، ضمن این‌‌که نیم‌نگاهی هم به کسب سکو داریم، چراکه وضعیت‌مان نسبت به قبل کمی بهتر شده است؛ البته باید این موضوع را هم مدنظر داشت که هیچ‌وقت نمی‌توان به راحتی روی سکو رفت.
فولادوند بیان کرد: سال گذشته غلامرضا رحیمی، تیرانداز پارالمپیکی را در اختیار داشتیم که البته به خاطر مسابقات پارالمپیک نتوانست در تمام مسابقات ما را همراهی کند. او امسال هم قول داده است که در لیگ برتر در کنار تیم باشد و اگر به این صورت نشود، کارمان سخت‌تر خواهد شد.
وی گفت: امسال تیم‌های خوبی در لیگ برتر حضور دارند و این تیم‌ها برای آماده‌سازی خود بیکار ننشسته‌اند. به هر حال همیشه رقابت در لیگ برتر برای ما سخت بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.