خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 36774
Share

حیدری :فروش فوق‌العاده کیف و کفش در اهواز/ تخفیف 10 تا 20 درصدی

رئیس اتحادیه کیف و کفش فروشان اهواز با اشاره به وضعیت بازار در آستانه نوروز، از فروش فوق‌العاده توسط واحدهای صنفی کیف و کفش خبر داد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش فروشان اهواز با اشاره به وضعیت بازار در آستانه نوروز، از فروش فوق‌العاده توسط واحدهای صنفی کیف و کفش خبر داد.
بهنام حیدری اظهار کرد: شب عید امسال رونق سال‌های گذشته را ندارد و مانند سال‌های گذشته نیست.
وی با اشاره به 11 ماه رکود در بازار افزود: با توجه به کسادی بازار و عدم توانایی مالی مردم، وضعیت بازار نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر است.
حیدری تصریح کرد: اکثر فروشگاه‌های کیف و کفش فروش فوق‌العاده دارند چون با توجه به تغییرات فصلی اگر اجناس خود را نفروشند اجناس روی دست آن‌ها می‌ماند و مجبور هستند که با قیمت خیلی پایان جنس‌های خود را عرضه کنند.
وی عنوان کرد: فروش‌های فوق‌العاده به این صورت است که اصناف مربوطه کالاهای خود را با قیمت خیلی کمتر از بازار عرضه می‌کنند و درصد تخفیف فروش فوق‌العاده 10 تا 20 درصد با قیمت بازار تفاوت دارد و تخفیف‌های ویژه‌ای دارند.
حیدری با اشاره به نصب پلاکارد اطلاع‌رسانی در محل‌های فروش فوق‌العاده گفت: واحد بازرسی و نظارت سازمان صنعت و تجارت و بازرسان اتحادیه بر عملکرد اصناف نظارت دارد و تاکید کردیم که اصناف با مشتری مدارا و در راستای رضایت آن‌ها گام بردارند و در پس گرفتن و تعویض جنس فروخته شده تا حد امکان به خریدار کمک کنند و همچنین اگر جنس فروخته‌شده، ایراد فنی دارد، فروشنده موظف است که آن جنس را پس بگیرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.