خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 36764
Share

رستم منش:ورود 32 دستگاه خودروی پلاک اروند به ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اهواز

32 دستگاه خودروی پلاک اروند امروز جهت استفاده در تاکسیرانی فرودگاه اهواز رونمایی و مرکز ارائه خدمات خودروی اروند نیز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

32 دستگاه خودروی پلاک اروند امروز جهت استفاده در تاکسیرانی فرودگاه اهواز رونمایی و مرکز ارائه خدمات خودروی اروند نیز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.
محمد رستم منش، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز، درحاشیه آیین نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهواز و افتتاح نخستین مرکز ارائه خدمات خوردهای پلاک اروند در اهواز اظهار کرد: امروز این مرکز  که با همت بخش خصوصی راه اندازی شده است، جهت رفاه حال شهروندان و مالکان خودروهای اروند افتتاح شد و از این پس مالکان خودروهای پلاک اروند برای مرخصی و سایر کارهای مرتبط با خودروهای پلاک اروند دیگر نیازی نیست به منطقه آزاد اروند یا آبادان مراجعه کنند.
وی در خصوص بهره برداری از 32 دستگاه خودروی پلاک اروند تصریح کرد: برای نخستین بار 32 دستگاه خودروی پلاک اروند جهت استفاده در ظرفیت تاکسی های فرودگاه اهواز وارد شهر شدند. این خودروها که النترا و اکسنت هستند، با پیگیری استاندار خورستان به ظرفیت تاکسی های ناوگان حمل و نقل افزوده شدند.
وی ادامه داد: مالکان این خودروها جهت خرید، مبلغ 30 میلیون تومان وام با سود 2 درصد دریافت کردند و بقیه قیمت خوردها از آورده شخصی مالکان تامین شده است. امروز این خودروها در مرحله اول در تاکسیرانی فرودگاه و در مراحل بعدی با دستور استاندار پس از پوشش کامل فرودگاه در دو نقطه راه آهن و سپس در ناوگان حمل و نقل عمومی برای خطوط شهری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به عدم ورود خودروهای پلاک اروند به ناوگان حمل و نقل عمومی خطوط دورن شهری می‌شود، گفت: بر اساس توافقی که صورت گرفت، اولین استقبال کنندگان برای ورود خوردهای اروند، رانندگان فرودگاه بودند. البته در صورت استقبال سایر رانندگان و پیگیری های که اکنون استاندار خوزستان انجام می‌دهد، ورود 1000 دستگاه خودروی پلاک اروند دیگر در برنامه است و تنها این موضوع در تعداد محدودی که امروز به بهره برداری رسید، خلاصه نمی‌شود.
رستم منش ادامه داد: امیدوارم رانندگان نیز استقبال کنند تا خودروهای پلاک اروند به خطوط درون شهری نیز اختصاص یابد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.