خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 36749
Share

مرادی :میزبانی هر ساله خوزستان از جام فجر و کشورهای اسلامی

رییس فدراسیون وزنه برداری از برگزاری هر ساله رقابت های بین المللی جام فجر و کشورهای اسلامی در خوزستان خبر داد.

رییس فدراسیون وزنه برداری از برگزاری هر ساله رقابت های بین المللی جام فجر و کشورهای اسلامی در خوزستان خبر داد.
علی مرادی در آیین اختتامیه رقابت های وزنه برداری جام فجر که شب گذشته (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از  استاندار خوزستان، مسوولان شرکت نفت و اهواز و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان بابت برگزاری این مسابقات سپاسگزارم.
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری خوب این مسابقات که دومین دوره رقابت های جام فجر بود و پیشنهادی که استاندار خوزستان با توجه به تشکیل دبیرخانه دائمی این رقابت ها در استان به ما داد، موافقت شد که این مسابقات هر ساله در خوزستان برگزار شود.
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: همچنین برخی دوستان کشورهای اسلامی پیشنهاد دادند، توام با برگزاری رقابت های جام فجر در این استان، مسابقات مسابقات کشورهای اسلامی نیز در خوزستان برگزار شود که این مهم نیز مورد موافقت قرار گرفت و از سال آینده در همین تاریخ، رقابت های جام فجر و کشورهای اسلامی در خوزستان برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: از حضور تمام شرکت کنندگان، دست اندرکاران و تمامی عوامل اجرایی و فنی و همچنین مربیان و رسانه ها قدردانی می کنم. همچنین از آقای ظریف، سلطانی فر و دیگر مسوولانی که در جریان برگزاری این مسابقات ما را همراهی کردند، تشکر می کنم.
در این مراسم همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: بسیار خرسندیم که یکی از بهترین مسابقات بین المللی در بالاترین سطح از اخلاقیات برگزار شد و باید به تمام کسانی که برای برگزاری این رویداد بزرگ تلاش کردند، تبریک گفت.
وی خطاب به حاضرین، عنوان کرد:  اینک شما به عنوان ورزشکار، پیشکسوت و مربی، بخشی از تاریخ خوزستان خواهید بود و هرگز حضور سبز شما فراموش نخواهد شد. امیدوارم با خاطره ای خوش و دلی شاد این جا را ترک کنید. مردم خوزستان نیز شما را فراموش نخواهند کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.