خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 36725
Share
مدیرکل هواشناسی خوزستان:

احتمال افزایش گرد وغبار تا ساعات آینده در خوزستان/ بارندگی وضعیت را بهبود می بخشد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:گرد و غبار که از صبح روز شنبه برخی نقاط خوزستان به ویژه اهواز را در برگرفته احتمالا تا ساعات آینده افزایش می یابد.کوروش بهادری اظهار کرد: میزان دید در اهواز در ظهر روز شنبه پنج کیلومتر است و فعلا وضعیت ثابت است.وی افزود: برخی نقاط خوزستان از جمله اهواز، بستان، آبادان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:گرد و غبار که از صبح روز شنبه برخی نقاط خوزستان به ویژه اهواز را در برگرفته احتمالا تا ساعات آینده افزایش می یابد.
کوروش بهادری اظهار کرد: میزان دید در اهواز در ظهر روز شنبه پنج کیلومتر است و فعلا وضعیت ثابت است.
وی افزود: برخی نقاط خوزستان از جمله اهواز، بستان، آبادان و شمال خوزستان شاهد بارش باران هستند که گرد و غبار را کاهش می دهد.
بهادری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته امیدیه و آغاجاری با 31 و ایذه با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 28 و 15 درجه سانتیگراد در نوسان است.
همچنین بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، بررسی نقشه های پیش یابی در سطح زمین جنوبی شدن جریانات جوی و تعییرات فشار هوا را تا روز دوشنبه نشان می دهد که در بعضی ساعات باعث وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گردو غبار در بخش هایی از استان خواهد شد.
در سطوح فوقانی جو نیز در این ایام به تناوب امواج ناپایداری از روی خوزستان عبور می کند که باعث بارندگی و رعدو برق به ویژه در شمال و شرق این استان می شود.
به گزارش ایرنا در یک ماه گذشته خوزستان چندین نوبت با گرد و غبار شدید روبه رو بوده که در شدیدترین حالت در روز هشتم بهمن، میزان آلودگی هوای اهواز به بیش از 66 برابر حد مجاز رسید.
وقوع این توفان گرد و غبار، قطعی مکرر آب و برق، شبکه ارتباطی، تعطیلی مدارس و ادارات را به دنبال داشت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.