خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر : 36585
Share

ارزانی:بسیج امکانات اهواز برای استقبال از مهمانان نوروزی

فرماندار اهواز از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

فرماندار اهواز از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.
اسماعیل ارزانی بیرگانی با بیان اینکه 10 کمیته برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته‌های حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست و اطلاع‌رسانی، تبلیفات و امور فرهنگی و فضای مجازی متشکل از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این ایام را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: 190 مدرسه در قالب 2 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود، هرشب یک میلیون نفر پذیرش شود.
فرماندار اهواز همچنین از پیش‌بینی یک هزار و 200 تخته چادر برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: 700 تخته چادر در نمایشگاه بین‌المللی و 500 تخته چادر نیز در پارک لاله اهواز نصب خواهد شد.
ارزانی بیرگانی به طرح تشدید نظارت نوروزی از سوی بهداشت اشاره و عنوان کرد: این طرح از اول اسفندماه اجرا شده است و تا 15فروردین ادامه دارد؛ در این طرح نظارت بر بهداشت محیط، اماکن عمومی، آب آشامیدنی و مواد غذایی و همچنین نظارت و بازرسی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه در این ایام کاروان‌های راهیان نور  به این شهرستان سفر خواهند کرد، افزود: آمادگی لازم برای استقبال از این کاروان‌ها را داریم.
فرماندار اهواز همچنین از راه‌اندازی 10 پایگاه امداد و نجات و سه پایگاه راهنمای مسافران نوروزی توسط هلال‌احمر در این ایام خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در ورودی‌های شهر جهت ارائه خدمات ایمنی و امدادی مستقر می‌شوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.