خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 36578
Share

بوعذار:فیلم پرچم با موضوع مدافعان حرم کلید خورد

نقش آفرین و دستیار کارگردان فیلم «پرچم» از تولید این فیلم داستانی با موضوع وحدت اسلامی به کارگردانی «اصغر عباسی» در یزد خبر داد.

نقش آفرین و دستیار کارگردان فیلم «پرچم» از تولید این فیلم داستانی با موضوع وحدت اسلامی به کارگردانی «اصغر عباسی» در یزد خبر داد.
مصطفی بوعذار اظهار کرد: این اثر محصولی از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با همکاری حوزه هنری استان یزد به نویسندگی و کارگردانی «اصغرعباسی» فیلم ساز ابر کوهی تولید شد.
وی به بازسازی برخی تصویر برداری ها و استفاده از جلوه های بصری در  فیلم پرچم اشاره کرد و گفت: تصویر برداری این فیلم کوتاه که اکثر عوامل آن بومی هستند در یزد انجام می شود.
بوعذار به برشماری مشخصات این فیلم کوتاه پرداخت واظهار کرد: در این اثر کوتاه وحدت اقوام در مبارزه با داعش به تصویر کشیده شده است.
این هنرمند خوزستانی توضیح داد: در این فیلم چهار قوم ایرانی، کرد، عرب وافغانی به صورت متحد و منسجم در جبهه مقاومت سوریه به نبرد با داعش وتکفیری ها می پردازند که با اتحاد و پایمردی و با کمک یکدیگر پرچم داعش را که نماد این گروه تروریستی است پائین آورده و پرچم اسلام را به اهتزاز در می آورند.
بوعذار در پایان هدف از تولید این فیلم را نشان دادن وحدت و همبستگی اقوام مختلف در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) در مواقع حساس واضطراری عنوان کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.