خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 36564
Share

شریعتی :مالکیت شرکت گروه ملی صنعتی به بانک ملی واگذار شد

استاندار خوزستان از واگذاری مالکیت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به بانک ملی خبر داد.

استاندار خوزستان از واگذاری مالکیت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به بانک ملی خبر داد.
غلامرضا شریعتی در خصوص واگذاری شرکت گروه ملی صنعتی ایران اظهار کرد: خوشبختانه امروز در جلسه ای در تهران موافقت شد که این شرکت به بانک ملی واگذار شود. یعنی بین بانک ملی، گروه آریا و دادستانی صورتجلسه شد که با مالکیت ۶۸ درصد این شرکت، بانک ملی به عنوان سهام دار اصلی باشد و کارخانه متعلق به بانک ملی شود.
وی افزود: بنا شد که استانداری هم تمام تمهیدات و کمک های لازم را انجام دهد تا مقدمات رونق کارخانه مهیا شود.
شریعتی بیان کرد: مطالبات برق، آب و گاز شرکت هم بنا شد تا مدتی متوقف بماند که بانک ملی بتواند شرکت را فعال کند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: از طرف دیگر هم مقرر شد که با تمهیداتی که هیئت مدیره  با بانک انجام می دهد ظرف ۱۰ روز آینده پولی از بانک در اختیار گروه ملی قرار بگیرد تا روند فعالیت دوباره آن از سر بگیرد و هم مطالبات پرسنل پرداخت شود.
شریعتی اظهار کرد: خدا را شکر اکنون دیگر با سماجت زیاد موافقت شد یعنی بین بانک ملی، گروه آریا و دادستانی صورتجلسه شد که مالک ۶۸ درصد بانک ملی به عنوان سهام دار اصلی شود و کارخانه متعلق به بانک ملی باشد و انشاالله بنا شد که استانداری هم تمام تمهیدات و کمک های لازم را انجام داد.
وی گفت: مطالبات برق، آب و گاز هم بنا شد تا مدتی متوقف بماند که بانک بتواند شرکت را فعال کند و از طرف دیگر هم مقرر شد که با تمهیداتی که هیئت مدیره  با بانک انجام می دهد ظرف ۱۰ روز آینده پولی از بانک در اختیار گروه ملی قرار بگیرد تا روند فعالیت دوباره آن ازسر بگیرد و هم مطالبات پرسنل پرداخت شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.