خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 36558
Share
از سال 91 تاکنون انجام شد؛

رزاقی :پذیرش 886 بیمار در تنها مرکز ترک اعتیاد زنان در خوزستان

مدیر مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد فرشتگان اهواز از پذیرش 886 بیمار در این مرکز از سال 91 تاکنون خبر داد.

مدیر مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد فرشتگان اهواز از پذیرش 886 بیمار در این مرکز از سال 91 تاکنون خبر داد.
فاطمه رزاقی در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد فرشتگان اهواز اظهار کرد:‌ این مرکز در سال 91 تاسیس شد و تاکنون 886 مصرف کننده(بیمار) را در این مرکز پذیرش کردیم که اطلاع داریم 20 درصد این افراد به زندگی و خانه های خود بازگشته اند. 10 درصد افراد پذیرش شده مجرد و مطلقه هستند و مابقی نیز دارای خانواده هستند و همراه با همسر یا یا برادر خود مواد مخدر مصرف می‌کردند.
وی با بیان اینکه این مرکز تنها مرکز ترک اعتیاد زنان در خوزستان است، تصریح کرد: ‌حتی از بقیه استان ها در این مرکز بیمار پذیرش می کنیم. مشکلات زیادی در این مرکز داریم و سه سال مداوم است که در حال جابجایی این مرکز هستیم. به علت بحث امنیتی نمی توان این مرکز را در خارج از شهر ر اه اندازی کرد و همچنین به علت سختگیری همسایگان ناچار به جابجایی مداوم این مرکز هستیم.
مدیر مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد فرشتگان با بیان اینکه در حال حاضر 19 نفر در این مرکز تحت درمان قرار دارند، عنوان کرد: ‌برای زنان و دخترانی که پس از ترک اعتیاد و مرخص شدن از این مرکز جایی برای اسکان ندارند، مشکل داریم. این افراد را نمی توان در خیابان ها رها کرد و برای اسکان این افراد در مرکز هم مشکلات بودجه ای مطرح است.
رزاقی بیان کرد:‌ در این مرکز افراد را به شرط داشتن معرف پذیرش می کنیم و همچنین افرادی به صورت خودمعرف با نامه قاضی کشیک به ما مراجعه می کنند. البته هزینه درمان خودمعرفها بسیار بالا است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.