خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 36169
Share

عبدالله‌زاده: صنعت نفت نیامده‌ که به دسته اول سقوط کند

عبدالله‌زاده در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگ همیشه اتفاقات خاص خود را به همراه دارد اگرچه ما در دیدارهای رفت با نتایجی که مقابل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی کسب کردیم به همه ثابت کردیم که تیم کوچکی نیستیم و به لیگ‌برتر نیامده‌ایم که فقط آمده باشیم و بار دیگر به لیگ دسته اول سقوط کنیم. ما لیگ‌برتر را با قدرت شروع کردیم

 علی عبدالله‌زاده مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید که با کسب تساوی مقابل تراکتور بار دیگر مانند بازی‌های دور رفت حریفان قدرتمندشان را متوقف خواهند کرد.
عبدالله‌زاده در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگ همیشه اتفاقات خاص خود را به همراه دارد اگرچه ما در دیدارهای رفت با نتایجی که مقابل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی کسب کردیم به همه ثابت کردیم که تیم کوچکی نیستیم و به لیگ‌برتر نیامده‌ایم که فقط آمده باشیم و بار دیگر به لیگ دسته اول سقوط کنیم. ما لیگ‌برتر را با قدرت شروع کردیم و تنها در برهه‌ای آن هم به دلیل مصدومیتی که برای چند بازیکن‌مان رقم خورد نتیجه‌گیری برایمان سخت شد.
وی در ادامه افزود: بازی در تبریز آن هم با شرایط آب‌وهوایی سختی که در آنجا حکمفرماست کمی کار را برای ما سخت کرد اما ما با حملاتی که روی دروازه آنها داشتیم، در نهایت نتیجه‌ای را که باید رقم زدیم و با یک امتیاز به خانه بازگشتیم. ما بار دیگر نتایج دور رفت را تکرار خواهیم کرد ما حتی باخت مقابل پرسپولیس را هم جبران خواهیم کرد، اگر از این بازی‌ها بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم مطمئنا تیم از لحاظ روحی- روانی شرایط بهتری پیدا می‌کند و با انگیزه‌تر مقابل سایر رقبا حاضر خواهیم شد.
او درباره تجربه بازی بدون تماشاگر نیز می‌گوید: حضور تماشاگران در ورزشگاه انگیزه بازیکنان را چند برابر می‌کند، در واقع به بازی جان می‌دهد. البته تیم قدرتمندی مثل تراکتور، بازی را جاندار می‌کند اما حضور تماشاگران مطمئنا بازی را هیجان‌انگیزتر می‌کرد و نتیجه را بیشتر دستخوش تغییر می‌کرد.


عبدالله‌زاده درباره گلزنی‌اش گفت: ما از ابتدای بازی تا دقیقه 90 توپ‌های بسیاری را روی دروازه تراکتوری‌ها ریختیم، ابتدا زبیر با توپی که مجتبی ممشلی برای او فرستاد به خوبی توانست دروازه آنها را باز کند اما تراکتوری‌ها به سرعت و مثل برق و باد به سمت دروازه ما آمدند و آن گل را جبران کردند اما خدا را شکر ضربه ایستگاهی دقایق پایانی به دادمان رسید و حکیم نصاری به خوبی من را دید و با ضربه توانستم آن توپ را وارد دروازه کنم. از اینکه تیم را از شکست نجات دادم، خوشحالم اما در کل نتیجه این دیدار حاصل زحمات بچه‌ها و کار تیمی بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.