خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 36096
Share

استعمال مواد مخدر در ملا عام در اهواز دردسر ساز شد

استعمال مواد مخدر دو نفر در ملا عام در اهواز و فرار آنان از دست ماموران انتظامی اهواز باعث مرگ یکی از آن دو نفر شد.

استعمال مواد مخدر دو نفر در ملا عام در اهواز و فرار آنان از دست ماموران انتظامی اهواز باعث مرگ یکی از آن دو نفر شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان  ضمن تایید این خبر گفت: برابر اعلام انتظامی شهرستان اهواز این حادثه در منطقه پادادشهر به وقوع پیوست.
سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: برابر این گزارش ماموران کلانتری 23 پاداد با یک دستگاه موتور سیکلت در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید که در کنار خیابان توقف کرده بود مشکوک شدند.
وی اظهار داشت: پس از نزدیک شدن دو مامور متوجه می شوند که دو سرنشین پراید مشغول مصرف مواد مخدر هستند.
وی اضافه کرد: ماموران یاد شده برای جلوگیری از فرار خودروی مورد نظر در جلوی پراید، موتور را پارک کرده تا بررسی بیشتری انجام دهند که در این هنگام راننده پراید خودرو را به قصد زیر گرفتن ماموران به سمت آنان حرکت داده و ماموران اقدام به تیراندازی هوائی می کنند.
وی گفت: پس از چند بار اخطار ایست به آنان توسط ماموران انتظامی و توقف نکردن یکی از ماموران به سمت خودروی یاد شده شلیک کرده تا آنان را متوقف کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: پس از متوقف شدن خودروی پراید مشخص شده که هر دو سرنشین یکی از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه دست مجروح شده اند که هر دو به بیمارستان منتقل می شوند.
وی گفت: یکی از این دو سرنشین که حدودا 37 سال سن دارد و از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته در بیمارستان فوت و دیگری تحت درمان قرار گرفته و حال او رضایت بخش است.
وی گفت تحقیقات بیشتر در این زمینه توسط کارشناسان پلیس استان خوزستان در حال بررسی است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.