خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 36095
Share

شکرخدایی :سارقان پنج کیلومتر از کابل روشنایی مسیر جاده بنکداران اهوازرا به سرقت بردند

رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سارقان پنجشنبه شب پنج کیلومتر از کابل روشنایی جاده منتهی به بنکداران در شرق اهواز را به سرقت بردند.

رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سارقان پنجشنبه شب پنج کیلومتر از کابل روشنایی جاده منتهی به بنکداران در شرق اهواز را به سرقت بردند.
علیرضا شکرخدایی علت خاموشی تیرهای برق بنکداران را سرقت کابل برق در این مسیر بیابانی عنوان کرد و افزود: سارقان شبانه به شبکه روشنایی مسیر بنکداران دستبرد زده و پنج کیلومتر از کابل زمینی این مسیر را با شگردهای خاص دزدیدند.
وی گفت: هنوز ردپا یا سرنخی از سارقان که برای چندین بار است که کابل های برق شبکه را در مناطق کلانشهر اهواز به سرقت می برند به دست نیامده است.
رئیس روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه هنوز میزان خسارت وارده ناشی از سرقت کابل برق مسیر بنکداران اهواز تعیین نشده است از برنامه شرکت برق اهواز برای احداث کابل هوایی خودنگهدار در این مسیر خبر داد و افزود: شبکه کابل هوایی خودنگهدار می تواند تا حدودی از دسترسی سارقان به شبکه بکاهد.
شکرخدایی خواستار حفاظت از شبکه برق مسیر توسط صنف بنکداران اهواز شد و افزود: شرکت برق اهواز نمی تواند پای هر تیر برق مامور حفاظت بگمارد.
در سه سال اخیر بخش اعظم صنف بنکداران که سال ها در هسته مرکزی اهواز فعالیت می کردند به شرق اهواز و در نزدیکی شرکت فولاد خوزستان انتقال یافتند.
در سال جاری گزارش های متعددی از سرقت سیم و کابل فشار ضعیف و متوسط در مناطق مختلف اهواز دریافت شده بود که در مواردی به خاموشی موقت برق منجر شد.
شرکت توزیع برق برق اهواز که شهرهای حمیدیه ، باوی و کارون را نیز زیر پوشش خود دارد به یک میلیون مشترک تجاری ، مسکونی ، صنعتی ، کشاورزی و اداری خدمات رسانی می کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.