خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 35271
Share

سردارفضلی: فشار تحریم ها ذره ای ازاستقامت ایران اسلامی کم نخواهد کرد

جانشین سازمان بسیج مستغصفان کشورگفت: ایران اسلامی با همه توان خود پای آرمان های خود ایستاده و فشار تحریم ها هیچگاه نمی تواند ذره ای از این استقامت کم کند.

جانشین سازمان بسیج مستغصفان کشورگفت: ایران اسلامی با همه توان خود پای آرمان های خود ایستاده و فشار تحریم ها هیچگاه نمی تواند ذره ای از این استقامت کم کند.
سردارعلی فضلی در حاشیه بزرگداشت یک هزار و 153 هزار شهید کارگری خوزستان در اهواز در قالب کنگره 14هزار شهید کارگری کشور افزود:دشمنان اسلام سال ها است که با تمامی ظرفیت های خود تروریست های تکفیری و داعش را به میدان آورده اند و مجموعه ای از قسم خوردگان دفاع از دین خدا، در برابر این دشمنان ایستاده اند.
وی گفت: امید است که غربی ها و تمامی هم پیمانان آنها به ویژه آل سعود از این ایستادگی و استقامت این مجموعه توانمند و قسم خورده درس عبرت گرفته و دست از دشمنی با اسلام بردارند.
جانشین سازمان بسیج مستغصفان کشور ادامه داد: تاریخ نشان داده که ایران اسلامی در دوران تحریم رشد کرده و به شکوفایی و عزتمندی بیشتری دست یافته است.
سردار فضلی اظهارکرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک خود سلاح هایی چون موشک های برد بالا در اختیار نداشت اما اکنون فرزندان عزیز انقلاب اسلامی با توکل به خدا، موشک هایی بیش از هزاران کیلومتر آمادگی دفاع از میهن اسلامی را دارند.
وی گفت: امید است غربی ها و دشمنان ما از استقامت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و ایستادگی گروه های مردمی در فلسطین، لبنان، غزه و عراق درس بگیرند و دست از این اقدامات پلید و تهدید بردارند.
یادواره یک هزار و 153 هزار شهید کارگری خوزستان در اهواز در قالب کنگره 14هزار شهید کارگری کشور روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های شهدا در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.