خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 35265
Share

پورموسوی: حضور نانگ منتفی شد/نتیجه بازی با فولاد برای‌مان مهم است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که می خواهیم به جدول برگردیم، بازی با فولاد و نتیجه آن برای مان مهم است وگرنه خود دربی برای مان حساسیتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که می خواهیم به جدول برگردیم، بازی با فولاد و نتیجه آن برای مان مهم است وگرنه خود دربی برای مان حساسیتی ندارد. سیداکبر پورموسوی در خصوص منتفی شدن جذب آلویس نانگ، بازیکن سابق تیم های فولاد و نفت تهران، اظهار کرد: ‌ما به دنبال جذب این بازیکن بودیم و از نظر مالی نیز با او به توافق رسیدیم اما با توجه به این که بازیکنان خارجی قبل از بستن قرارداد باید مورد تایید کمیته پزشکی قرار بگیرند، گویا این کمیته با حضور او موافقت نکرده است.
وی در پاسخ به این سوال پس چرا او پیش از این توانسته بود در دیگر تیم های ایرانی بازی کند و چرا اکنون با حضور او در فوتبال ایران مخالفت شده است؟ عنوان کرد: آن چه به ما اعلام شده، این است که کمیته پزشکی مخالفت کرده است و باید بگویم که دیگر حضور او در استقلال خوزستان منتفی شد. نانگ بازیکن خوبی است و اگر به تیم ما می‌آمد، می توانست در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بسیار به ما کمک کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ‌در ادامه در خصوص شرایط تیمش پیش از مصاف با فولاد در دربی خوزستان، گفت: ‌شرایط تیم خوب است و تمرینات‌مان را از دو روز پیش برای این دیدار آغاز کردیم. با توجه به این که می‌خواهیم به جدول برگردیم، این بازی و نتیجه آن برای‌مان مهم است وگرنه خود دربی برای‌مان حساسیتی ندارد.
وی عنوان کرد: ‌ما می خواهیم به روند خوبمان ادامه دهیم و به همین دلیل طی هدفی که برای خودمان ترسیم کرده ایم، در تلاش هستیم که تمام امتیازات بازی های پیش رو تا نیم‌فصل را از آن خودمان کنیم.
پورموسوی در خصوص برگزاری دربی خوزستان بدون حضور تماشاگران به دلیل جریمه انضباطی استقلال خوزستان، خاطرنشان‌کرد:‌ باشگاه یک ماه و نیم پیش درخواستی در زمینه برگزاری این بازی با حضور تماشاگران به کمیته انضباطی ارائه داد که تاکنون جوابی به دست ما نرسیده است و فکر نمی‌کنم که هنوز کمیته استیناف هم تشکیل شده باشد. حضور تماشاگران در بازی بسیار تاثیرگذار است و بسیار می تواند به ما کمک کند.
وی گفت: ‌بازیکنانم پس از پیروزی که مقابل سایپا به دست آوردیم از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می برند و سرحال تمرین می کنند. ما واقعا می توانستیم بهتر از این هم باشیم و در دیدار برابر سیاه جامگان نیز هدفمان کسب سه امتیاز بازی بود و علی رغم این که خوب بازی کردیم، شانس نداشتیم و تنها به یک امتیاز رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ‌افزود: بعد از این بازی و باتوجه به این که یک دیدار خانگی بود و به هدف‌مان نرسیدیم، بازیکنانم کمی از نظر روحی، شرایط خوبی نداشتند ولی طی صحبتی که با آن ها داشتیم، گفتیم که زندگی ادامه دارد و می توانیم دوباره جبران کنیم و خدا را شکر این اتفاق نیز در بازی با سایپا افتاد.
وی با بیان این که فولاد حریفی قابل احترام است، گفت:‌ فولاد نیز در هفته های اخیر تیم بسیار خوبی شده است و خوب هم نتیجه می گیرد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا با کسب امتیاز در این بازی، روند رو به بالای مان را ادامه دهیم.
پورموسوی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از رسیدن پول به باشگاه نا امید شده‌اید؟ گفت: ‌خیر، همچنان امیدواریم، چرا که من روز جمعه نیز با استاندار طی تماس تلفنی صحبت کردم و او قول داد که این هفته نیز در تمرین ما حاضر شود و همچنین اذعان داشت که پیگیر کارهای رفع مشکلات مالی باشگاه است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.