خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 35252
Share
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

انتقال آب از سرشاخه رودهای خوزستان برخلاف نص صریح قانون است

نمایندگان استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری با حضور در جلوی تریبون مانع سخنرانی رئیس جمهور شدند که پس از وقفه چند دقیقه ای در این سخنرانی، علی لاریجانی با دخالت در موضوع و درخواست از نمایندگان این تجمع اعتراضی خاتمه یافت.فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس

نمایندگان استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری با حضور در جلوی تریبون مانع سخنرانی رئیس جمهور شدند که پس از وقفه چند دقیقه ای در این سخنرانی، علی لاریجانی با دخالت در موضوع و درخواست از نمایندگان این تجمع اعتراضی خاتمه یافت.
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی  گفت: این تجمع اعتراضی به دلیل مصوبه محرمانه هیئت دولت برای انتقال آب از سرچشمه رودخانه های استان خوزستان صورت گرفت.
وی افزود: دولت برای انتقال آب به فلات مرکزی حق آبه استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری و نیاز آبی آنها را در نظر نگرفته است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری در مجلس شورای اسلامی در حال تدوین نامه اعتراضی به این مصوبه هیئت دولت هستند.
وی با اشاره به پیگیری این موضوع توسط روسای کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه بیان کرد: انتقال آب از خوزستان به فلات مرکزی بر خلاف نص صریح قانون و مصوبه های شورای عالی آب است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.