خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 35245
Share

والی: 3 امتیاز دربی خوزستان برای دو تیم بسیار مهم است

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان مصاف تیمش را در دربی خوزستان برابر استقلال سخت ارزیابی کرد و گفت:‌ سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم فولاد و استقلال خوزستان بسیار مهم است.

کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان مصاف تیمش را در دربی خوزستان برابر استقلال سخت ارزیابی کرد و گفت:‌ سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم فولاد و استقلال خوزستان بسیار مهم است.
ایوب والی در ابتدا در خصوص دیدار پرگل این تیم برابر نفت تهران، ‌اظهار کرد:‌ فیلم بازی های نفت تهران را دیده بودیم و می دانستیم که حریف سخت‌گیرانه، درگیرانه و دونده بازی می‌کند و به خاطر همین پیش‌بینی می کردیم که دیدار سختی داشته باشیم.
وی افزود: از نظر روانی نیز خودمان را آماده این دیدار کرده بودیم تا بتوانیم برنده، از بازی خارج شویم و خدا را شکر هم توانستیم بهتر از حریف تلاش و موقعیت خلق کنیم و در نهایت هم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص گلزنی‌اش در دیدار با نفت تهران نیز عنوان کرد:‌ لطف خدا در این دیدار نصیب من شد و توانستم گل بزنم، البته تمام بازیکنان زحمت کشیدند و همه از ته دل دوست داشتیم که این بازی را ببریم. ما قبل از بازی عهد بسته بودیم که حتما پیروز از زمین خارج شویم تا ضمن سر و سامان دادن به وضعیت‌مان در جدول رده‌بندی، بتوانیم دل هواداران را هم شاد کنیم.
وی درباره تحول تیمش در چند بازی اخیر هم گفت: ‌تیم ما جدید و جوان است و نیاز به فرصت دارد تا هماهنگ شود. امسال با توجه به تعطیلی که در لیگ بود، این موضوع به ما کمک کرد تا هماهنگی مان بیشتر شود و در همین راستا پیشرفت خوبی داشتیم.
والی در ادامه درخصوص مصاف تیمش با استقلال خوزستان در دربی استان، گفت: ‌استقلال خوزستان، قهرمان فصل گذشته و تیم بسیار خوبی است، هر چند که امسال به خاطر مشکلات مالی، کمی از صدر جدول دور شده اند. به هر حال با توجه به بردی که این تیم برابر سایپا به دست آورد، با انگیزه مقابل ما ظاهر می شود و به نظرم این دیدار برای ما، از بازی با نفت تهران هم سخت‌تر است.
وی افزود: ‌نتیجه این دیدار برای هر دو تیم مهم است، چرا که هر تیمی که پیروز شود، می تواند دو سه پله در جدول رده‌بندی، صعود داشته باشد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.