خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۲۸
کد خبر : 35237
Share

کیانی‌زاده : احتمال تغییر زمان میزبانی مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احتمال تغییر زمان میزبانی رقابت های بین المللی وزنه برداری خبر داد و گفت: اگر در اسفندماه شاهد حضور حداکثری قهرمانان جهان در این پیکارها نباشیم، قطعا این رقابت ها به زمان دیگری موکول می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از احتمال تغییر زمان میزبانی رقابت های بین المللی وزنه برداری خبر داد و گفت: اگر در اسفندماه شاهد حضور حداکثری قهرمانان جهان در این پیکارها نباشیم، قطعا این رقابت ها به زمان دیگری موکول می شود.
فرامرز کیانی زاده جهت میزبانی رقابت های بین المللی وزنه برداری در استان، اظهار کرد: این جلسه پیرو دستور و موافقت استاندار خوزستان با برگزاری این مسابقات در خوزستان با حضور دکتر شریعتی، خود من و اعضای هیات وزنه برداری استان در استانداری برگزار شد.
وی بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که در این خصوص آماده کرده ایم تا به امضای اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون برسد، تصمیم بر این شد که در ابتدا جلسه ای با استاندار داشته باشیم تا در خصوص مفاد آن به صحبت بپردازیم. ما در این جلسه درباره تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون و همچنین هزینه های مربوط به میزبانی و بخشی از آن که مربوط به استان می شود به گفت و گو پرداختیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که طی این جلسه، قرار بر این شد که مسابقات در اهواز برگزار شود، عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست. قرار است که اسفندماه میزبان باشیم ولی از آن جا که می خواهیم بهترین های وزنه برداری جهان و ایران در این رقابت ها شرکت کنند، در این جلسه بحث کارشناسی مبنی بر این که قطعا تعداد بسیاری از قهرمانان تا بهمن ماه در استراحت هستند و در زمان تمرینات سنگین به سر نمی برند، یعنی آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت ها ندارند، صورت گرفت.
وی ادامه داد: ما پیشنهادمان این بود که باتوجه به این موضوع، بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا مسابقات در زمان دیگری، یعنی اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود تا رقابت ها از کیفیت خوبی برخوردار باشد. می توانیم این پیکارها را اسفندماه هم برگزار کنیم ولی با توجه به علتی که به آن اشاره داشتم، احتمال عدم حضور قهرمانان ذبده آسیایی و جهانی وجود دارد. دکتر شریعتی هم گفت که اگر به این صورت است، بهتر است مسابقات در زمانی برگزار شود که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. قطعا اگر حضور حداکثری قهرمانان جهان در اسفندماه نباشد، این رقابت ها به زمان دیگری موکول می شود، البته در این خصوص باید با فدراسیون نیز صحبت کنیم تا ببینیم نظر آن چیست.
کیانی‌زاده بیان کرد: زمانی که در نهایت تفاهم نامه به امضا ما و فدراسیون رسید، بازهم جلسه ای با استاندار خواهیم داشت و با دعوت از سازمان ها و شرکت ها می خواهیم که در راستای این میزبانی به ما کمک کنند تا مسابقات در شان نام و جایگاه خوزستان برگزار شود تا ان‌شاءالله با برگزاری موفق این رقابت ها بتوانیم برگ زرین دیگری به ورزش استان خوزستان بیافزایم.وی در ادامه گفت: هزینه ای که برای این میزبانی پیش‌بینی شده است، دو میلیارد تومان است که حدودا 800 میلیون تومان آن بر عهده استان خوزستان و مابقی بر عهده فدراسیون است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با قدردانی از توجه و حمایت استاندار خوزستان از ورزش استان، عنوان کرد: دکتر شریعتی در مدت حضورش در این سمت، حمایت های خوبی از ورزش استان داشته است و جا دارد از او بابت این‌که پیگیر میزبانی مسابقات بین المللی وزنه‌برداری در استان است، قدردانی کنم. در این جلسه نیز، هم من و هم اعضای هیات وزنه برداری خوزستان بابت حمایت های استاندار از وی قدردانی کردیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.