خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 34467
Share

شيرمردي :با شناسنامه دار کردن هیئت های مذهبی می توان به آنها کمک کرد

شیر مردی گفت: در کنار ساخت مکانهای مذهبی که گفتم میتوان هیئت ها را شناسنامه دار، سازماندهی وکمک و با نظر علما و متخصصین نظارت کرد و از هرگونه مزاحمت اجتماعی آنها جلوگیری بعمل آورد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز  ضمن تسلیت ایام محرم گفت: زمینهای زیادی با کاربری مذهبی به عنوان سرانه در شهر داریم که تا کنون استفاده بهینه از آنها نشده و بعضاً هم مورد سو استفاده و حیف و میل قرار گرفته اند که لازم است توسط شهرداری شناسایی و براي انها برنامه ریزی درستي صورت گيرد.
دکتر هوشنگ شیرمردی در ادامه افزود:  از آنجائیکه مومنین علاقمندی هستند که خواهان ساخت مسجد و تکایا برای برگزاری مراسم مذهبی و دینی می باشند اينگونه زمين هاي شناسايي شده  بصورت هیئت امنايي در اختيار انها قرار بگیرند.
  شیر مردی گفت: در کنار ساخت مکانهای مذهبی  میتوان هیئت ها را شناسنامه دار، سازماندهی وکمک و با نظر علما و متخصصین  بر انها نظارت کرد و از هرگونه مزاحمت اجتماعی آنها جلوگیری بعمل آورد.
رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: در رابطه با زمینهایی که سرانه خدماتی، آموزشی و فرهنگی هستند برای جلوگیری از حیف و میل آنها و استفاده بهینه برنامه های مفصلی داریم که بعد از بررسي کارشناسی و هماهنگی با دستگاه های ذيربط اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: که خروجی اینها میتواند بخشی از عملکرد مثبت وکار آمد معاونت فرهنگی برای شهر وشهرواندان عزیز باشد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پایان گفت: ان شا الله توفیقی باشد که بتوانیم هم از شور و شعور عاشورایی که هر دو برکتند استفاده شایسته اي داشته باشيم.

پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.