خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 34458
Share

شریعتی:ماندگاری نیروی انسانی با تقویت آموزش و پرورش و بومی‌گزینی

استاندار خوزستان گفت: تقویت آموزش و پرورش و بومی‌گزینی در رشته‌های پزشکی و فنی موجب ماندگار شدن نیروی انسانی در مناطق کم برخوردار خوزستان می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: تقویت آموزش و پرورش و بومی‌گزینی در رشته‌های پزشکی و فنی موجب ماندگار شدن نیروی انسانی در مناطق کم برخوردار خوزستان می‌شود.
غلامرضا شریعتی در ششمین جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران آموزش و پرورش سردشت و شادگان برگزار شد، اظهارکرد: باید تلاش کنیم آموزش و پرورش تقویت شود تا بتوانیم در آزمون‌های کنکور سراسری شاهد موفقیت دانش‌آموزان بومی مناطق کم برخوردار در کنکور باشیم. در صورتی که افراد بومی در رشته‌های پزشکی و فنی پذیرفته شوند و بعد از فارغ تحصیل شدن در شهرهای کم برخوردار خدمت کنند، این امر به ماندگاری نیروهای متخصص کمک شایانی می‌کند.
وی افزود: همه باید برای رفع محرومیت‌های آموزشی و برقراری عدالت آموزشی در استان به آموزش و پرورش کمک کنند.
شریعتی این جلسه اعلام کرد که در سفری دو روزه از مناطق صعب‌العبور منطقه سردشت بازدید خواهد کرد.
همچنین محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این جلسه گفت: برای اولین بار دو نفر از شادگان و یک نفر از سردشت در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شدند.
وی افزود: با موافقت استاندار خوزستان مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار برای دانش‌آموزان کنکوری شادگان و همچنین، مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی مدارس شادگان از طرف اداره کل نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.
تقی‌زاده با اشاره به اختصاص تعداد 30 دستگاه رایانه برای مدارس سردشت و 35 دستگاه رایانه برای شهرستان شادگان گفت: مبلغ 100 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه به معلمان عشایری منطقه سردشت و اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان برای ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس روستایی سردشت تخصیص داده شد. همچنین قرار است مدرسه ده کلاسه روستای حسین کلولی منطقه سردشت توسط اداره‌کل نوسازی مدارس استان تکمیل شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.