خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 34446
Share

سهرابی :قطع دوماهه برق چهار روستا در بخش چلو شهرستان اندیکا

رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: دو ماه از قطعی برق چهار روستا در این بخش می گذرد و تاکنون از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی موثری انجام نشده است.

رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: دو ماه از قطعی برق چهار روستا در این بخش می گذرد و تاکنون از سوی مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی موثری انجام نشده است.
نیازعلی سهرابی اظهار کرد: این روستا ها شامل برآفتاب، حیدرقلی، برآفتاب اکبر و آبگرمک هستند که حدود 50 خانوار و 200 نفر جمعیت دارند.
وی افزود:پیگیری زیادی در این زمینه انجام دادیم اما سخت گذر بودن جاده ارتباطی و پرداخت نشدن بدهی برق توسط برخی اهالی بهانه مسئولان برق شهرستان اندیکا است.
وی گفت: بخش چلو از مناطق محروم خوزستان است که انتظار داریم مسئولان اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات و مسائل این بخش داشته باشند.
رییس اداره برق شهرستان اندیکا نیز در این زمینه گفت:این چهار روستا ازروستاهای عشایری بخش چلو هستند که در فصل تابستان خالی از سکنه بودند.
حمید یوسفی افزود: جاده ارتباطی این روستاها نیز سخت گذر است که عبور از این مسیر تنها با خودروهای کمک دار امکانپذیر است و خودروهای اتفاقات این اداره فاقد کمک هستند.
بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا نیز در پاسخ به وضعیت نامناسب جاده ارتباطی این روستاها اظهارکرد:جاده ارتباطی این روستاها درحوزه کاری امور عشایر است و تنها وسیله ای که برای بازگشایی و ترمیم جاده های عشایری در اختیار اداره امور عشایر این شهرستان قرار دارد یک دستگاه لودر است.
هوشنگ مهمدی افزود:اعزام لودر امور عشایر به این منطقه کارساز نبود و به ماشین آلاتی از قبیل بیل مکانیکی و بلدوزر نیاز است تا مسیر شکافی جاده ها انجام گیرد که انتظار داریم اداره کل امور عشایر خوزستان در زمینه حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.