خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 34445
Share

کعبی:شهرداری آبادان بیش از ۸۶ میلیارد تومان بدهی دارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر شهرداری آبادان بیش از ۸۶ میلیارد تومان بدهی دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر شهرداری آبادان بیش از ۸۶ میلیارد تومان بدهی دارد.
عامر کعبی در آئین معارفه شهردار جدید آبادان با اشاره به اعتماد شورای اسلامی شهر به حویزاوی برای انتخاب وی به عنوان شهردار اظهار کرد: به رغم تمامی کمبودهایی که در شهرداری به لحاظ مالی وجود دارد اما تعامل و پیگیری مسائل شهرداری توسط شورا در طی سه سال اخیر قابل تقدیر است.
وی ضمن تاکید بر همراهی و همکاری نمایندگان آبادان با مجموعه شهرداری و شورا در رفع مشکلات و معضلات شهرداری با بیش از ۸۶ میلیارد تومان بدهی عنوان کرد: عمده این بدهی ها مربوطه به بیمه  تامین اجتماعی و کارکنان در آستانه بازنشستگی شهرداری است که با همکاری و کمک در جهت حل آنها اقدام می کنیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به شهرداری آبادان در خصوص مبحث انتصاباتی که شهرداری خواهد داشت، تصریح کرد:  بایستی نیروسازی شود، این نباشد که اگر فلان اداره ای رئیسش بخواهد تغییر کند نیروی کارکشته ای برای جایگزینی در آن اداره وجود نداشته باشد.
وی گفت: اعضای شورای شهر چه آنهایی که به شهردار رای دادند و چه آن دسته که رای ندادند بایستی با هماهنگی و تعامل با یکدیگر در جهت حل مشکلات آبادان بکوشند.
کعبی با اشاره به تاکیدات وزیر کشور در حکم شهردار آبادان افزود: در حکم وزیر موضوع انضباط مالی، عدالت و پرداختن به نقاط کمتر برخوردار مورد تاکید است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، توجه جدی شهردار آبادان به رفع محرومیت ها از مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر همچون فیه، سلیچ غربی و شرقی، شطیط، الوانیه، سده و جمشیدآباد و حتی تمام منطقه ذوالفقاری را خواستار شد.
وی در پایان بیان کرد: شورا و شهرداری بایستی با توجه به منابع مالی اندکی که در اختیار دارند و با برنامه ریزی، در جهت کمک به رفع مشکلات شهری بکوشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.