خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر : 34420
Share
با ادامه پایداری جو؛

بهادری:گرد و غبار روی شهرهای خوزستان معلق مانده است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:‌ با ادامه وضعیت پایداری جوی، کماکان تا پایان هفته پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود.کوروش بهادری اظهار کرد: گرد و غباری که در روزهای شنبه و یک‌شنبه در استان خوزستان شاهد بودیم، ‌کماکان در بسیاری

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:‌ با ادامه وضعیت پایداری جوی، کماکان تا پایان هفته پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود.
کوروش بهادری اظهار کرد: گرد و غباری که در روزهای شنبه و یک‌شنبه در استان خوزستان شاهد بودیم، ‌کماکان در بسیاری از نقاط استان خوزستان برقرار است و به دلیل پایداری جوی و نبود وزش باد اماکن جابه‌جایی این گرد و غبار وجود ندارد. این گرد و غبار روی شهرهای خوزستان معلق مانده و موجب شده که کیفیت هوا کاهش یابد.
وی افزود: ‌امروز میزان دید افقی در اهواز 1500 متر، بستان 2000 متر، بهبهان 1500 متر، شادگان 900 متر و آبادان 2000 متر بوده است.
بهادری ادامه داد:‌ این وضعیت به تناوب با شدت ضعف تا آخر هفته ادامه دارد ولی روند آن رو به بهبودی است و کیفیت هوا بهتر خواهد شد با این وجود هنوز کیفیت هوا، کیفیت مطلوبی نیست و وارونگی دمایی و پایداری شدید در اوایل صبح تا آخر هفته باقی است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:‌ مدل‌های هواشناسی فعلا نشان می‌دهد که تا آخر هفته چشمه‌های گرد و خاک فعال نمی‌شود و همچنین تا آخر هفته روند افزایش تدریجی 2 تا 4 درجه‌ای دمای هوا را خواهیم داشت.
وی اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته دهدز با 15 درجه و بستان و رامهرمز و امیدیه با 35 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 21 تا 34 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.