خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر : 34407
Share
رییس شورای شهر اهواز:

باید یک کارگاه مدیریتی، عملیاتی جدید تاسیس شود

شیرمردی خطاب به سیاحی گفت: مدیریت ستادی دراستان جواب گوی رفع مشکلات نیستند و باید یک کارگاه مدیریتی، عملیاتی جدید تاسیس شود. رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: چاله های موجود در سطح شهر حتما باید پر شود و جاهایی که قابل حل شدن هستند هر چه سریع تر اقدام شود تا از این وضعیت خارج شویم.

رئیس شورای شهر اهواز  با بیان اینکه شرایط جوی بسیار نگران کننده است و نیاز به یک ستاد هماهنگی بین مسئولین برای حل مشکل داریم، گفت: همه  ما موظف هستیم در برابر رفع مشکلات ناشی از تجمع آب های سطحی در شهر  کارهای لازم را انجام دهیم.
هوشنگ شیر مردی افزود: ذرات معلق هوا ناشی از گرد و غبارهای فراوان در استان خوزستان جذب آب رودخانه ها نمی شوند و متاسفانه در استان و هیچ جای کشور تصفیه خانه های شیمیایی وجود ندارد و این مشکل با تصفیه خانه های فیزیکی حل نمی شود و باید فعالیت هایی انجام دهیم که ذرات کمتر جذب آب شوند.
وی با بیان این که عملیات لایروبی باید در تمام سطح شهر باید انجام شود؛ خاطر نشان کرد: درسطح شهر طبق روال گذشته لایروبی ها صورت گیرد  اما متاسفانه  خیابان های 2 تا 6 کیانپارس به عنوان منطقه ی خوب اهواز وضعیت غیر قابل تحملی دارد.
 رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: چاله های موجود در سطح شهر حتما باید پر شود و جاهایی که قابل حل شدن هستند هر چه سریع تر اقدام شود تا از این وضعیت خارج شویم.
وی درادامه گفت: مشکل قطار شهری باید رفع شود چون با این روال؛ کاری پیش نمی رود و فقط با حفاری زمین ها به مشکلات اضافه کرده ایم که با توجه به قولی که شهردار داده است اعتبارات را کامل پرداخت خواهدکرد می خواهیم که  هرچه سریعتر قطار شهری راه اندازی شود.
شیرمردی خطاب به سیاحی گفت: مدیریت ستادی دراستان جواب گوی رفع مشکلات نیستند و باید یک کارگاه مدیریتی، عملیاتی جدید تاسیس شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.