خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 34320
Share

دهباشی:هر سال باید برای نیفتادن بجنگیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان گفت:‌ اگر مشکلات‌مان ادامه پیدا کند، هر سال باید برای نیفتادن بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان گفت:‌ اگر مشکلات‌مان ادامه پیدا کند، هر سال باید برای نیفتادن بجنگیم.
مهرداد دهباشی در خصوص پیروزی تیمش برابر یاران مبارکه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌برای این دیدار دو دروازه‌بان‌مان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدم خودم درون دروازه بایستم. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 3 در حال پیگیری بود و من خودم در نهایت گل چهارم تیم را به ثمر رساندم و این مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود ما به پایان رسید.
وی با بیان این‌‌که بازی خوب بود و حریف برای پیروزی به میدان آمده بود، افزود: شاهد بازی پایاپایی بودیم و ما خیلی خوب توانستیم از پس این تیم برآییم. ما با پیروزی در این بازی توانستیم ماندمان را در لیگ برتر حتمی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان بیان کرد:‌ دو هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است و ما در هفته بعدی رقابت‌ها باید رو‌ در ‌روی لسمان خزر قرار می‌گرفتیم که این تیم از لیگ کناره‌گیری کرده است و به همین دلیل سه امتیاز بازی به ما داده شد. در هفته پایانی نیز به مصاف خزر رودسر خواهیم رفت.
وی در پاسخ به این سوال که دلیل چندین هفته شکست متوالی تیم چه بود؟ گفت:‌ این موضوع دلایل خاص خود را دارد؛ از مهم‌ترین دلایل آن این است که ما از نیم‌فصل دوم گلر اصلی‌مان همیشه مصدوم بود و بیشتر از دروازه‌بان دوم‌مان بهره می‌بردیم که تجربه لازم را نداشت. ما به خاطر نداشتن گلر با تجربه راحت بازی‌های‌مان را واگذار می‌کردیم.
دهباشی با اشاره به مشکل مالی تیمش، خاطرنشان‌کرد: باید بگویم بازیکنان تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند، البته باشگاه به دو سه بازیکن به خاطر مشکلاتی که داشتند، مبلغی پرداخت کرد.
وی بیان کرد: در نیم‌فصل اول خیلی خوب بازی می‌کردیم و مسوولان هم قول دادند که از تیم حمایت کنند اما محقق نشد و به جز منطقه آزاد اروند که از طریق رییس اداره ورزش و جوانان آبادان از ما حمایت داشت، ارگان  دیگری از ما حمایت نکرد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان‌نژادیان آبادان افزود:‌ اگر این مشکلات ادامه پیدا کند، من فکر می‌کنم هر سال باید برای نیفتادن بجنگیم. به هر حال یک باشگاه پس از چندین سال تیم‌داری در لیگ برتر باید دیگر به  فکر رده‌های بالای جدول باشد، نه این‌که تلاش کند که تیمش سقوط نکند. در هر صورت هر تیمی که هزینه نکند، نتیجه هم نمی‌گیرد. شک نکنید اگر برای این تیم هزینه شود به رده‌های بالای جدول هم خواهد رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.