خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 34107
Share
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

استقلال کشور باید در FATF حفظ شود/ انتقال آب کارون فاجعه است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قرارداد FATF گفت: ملاکی که باید در این قرارداد مورد توجه قرار داد استقلال همه‌جانبه کشور است و باید در آن هر‌گونه سلطه نفی شود.آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قرارداد FATF گفت: ملاکی که باید در این قرارداد مورد توجه قرار داد استقلال همه‌جانبه کشور است و باید در آن هر‌گونه سلطه نفی شود.
آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید به مسلمانان و اشاره به مناسبت این روز اظهار کرد: این روز حضرت ابراهیم (ع) در امتحان الهی پیروز و پذیرفته شد.
وی با اشاره به حوادث سال گذشته در منا و تسلیت یکمین سالگرد جان باختن تعداد زیادی از حجاج در این روز افزود: این حادثه در بی‌تدبیری رژیم آل‌سعود به وقوع پیوست و نزدیک به 8 هزار نفر از حجاج به شهادت رسیدند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از وهابیت نمی‌توان انتظار و توقع دیگری داشت، تصریح کرد: آل‌سعود یک مکتب بی‌دینی و شروری است و نباید انتظارات دیگری را از آنها داشت.
حیدری در ادامه با اشاره به قرارداد FATF و اینکه برای انعقاد این قرارداد موافقان و مخالفانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: ملاکی که باید در این قرارداد مورد توجه قرار داد استقلال همه‌جانبه کشور است و باید در آن هر‌گونه سلطه نفی شود.
وی با بیان اینکه این قرارداد در صورتی که به مردم و استقلال ملت آسیبی وارد کند، هیچ ارزشی نخواهد داشت گفت: اگر ولی امر مسلمین این موضوع را تایید کنند ایرادی وجود ندارد، ملاک‌هایی که باید در این قرارداد مورد توجه باشد استقلال کشور است.
حیدری با اشاره به مساله انتقال آب کارون به استان‌های دیگر عنوان کرد: این ایده از زمان رژیم شاهنشاهی آغاز شد.
وی با اشاره به جلسه با آیت‌الله جزایری به منظور بررسی مشکلات اضافه کرد: تصمیم بر این گرفته شد تا این جلسات به صورت ادامه‌دار باشد و از مسؤولان به منظور ارائه دادن راه حل مشکلات کمک گرفته شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکلات بهداشتی موجود در مناطق حاشیه‌ای باید مورد درمان قرار گرفته و این روند قابل قبول نیست به بی‌آبی‌های استان خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: انتقال آب کارون به استان‌های دیگر یک فاجعه است و خوزستان با این کار به روز سیاه خواهد نشست.
وی با تاکید بر اینکه با همدلی اقوام و کمک مسؤولان باید جلوی این فاجعه استانی گرفته شود، تصریح کرد: خوزستان مرکز اجرای طرح 550 هزار هکتاری است و در صورت بی‌آبی این طرح نتیجه‌ای نخواهد داشت، مدیرانی که برای تمدید حکم خود سکوت می‌کنند در آینده و تاریخ محکوم هستند و ارزش مردم بالاتر از حکم مسؤولیت است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.