خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 33794
Share

زراسوندی : ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب استاد شامخ و برجسته دانشگاهی

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب اساتید شامخ و برجسته دانشگاهی خبر داد و گفت: اساتید می‌توانند به‌صورت انفرادی یا توسط دانشگاه به بنیاد نخبگان خوزستان معرفی شوند.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب اساتید شامخ و برجسته دانشگاهی خبر داد و گفت: اساتید می‌توانند به‌صورت انفرادی یا توسط دانشگاه به بنیاد نخبگان خوزستان معرفی شوند.
دکتر علیرضا زراسوندی اظهار کرد: دستورالعمل و شیوه‌نامه انتخاب اساتید شامخ و برجسته روز گذشته از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه‌های استان ابلاغ شد.
وی افزود: این دستورالعمل شامل 2 آیین‌نامه ویژه اساتید دانشگاهی است که مطابق آن در سه ساحت آموزشی، پژوهشی و فناوری به استادانی که امتیازات لازم را داشته باشند، تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌شود؛ فرآیند انتخاب اساتید شامخ و برجسته نیز از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان خوزستان ادامه داد: استادان می‌توانند به‌صورت فردی یا با معرفی از سوی دانشگاه به بنیادهای استانی معرفی شوند؛ بنیادهای استانی برای هر منطقه تعریف شده‌اند و بنیاد نخبگان خوزستان استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را پوشش می‌دهد. این آیین‌نامه‌ها در سایت بنیاد ملی نخبگان موجود است.
زراسوندی همچنین درباره جوایز تحصیلی، عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام 15 مردادماه به پایان رسید و اکنون بنیاد ملی در حال بررسی پرونده‌ها تا پایان شهریور است. دانشجویان دارای امتیاز لازم معرفی خواهند شد و می‌توانند از بورس‌های تحصیلی استفاده کنند؛ این سهمیه برای دانشجویان خوزستان نزدیک به 60 نفر است.
وی با اشاره به آغاز هفته دولت، تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان در نظر دارد در نمایشگاه هفته دولت به‌صورت ویژه شرکت کرده و گزارش عملکرد ارائه کند؛ کارشناسان بنیاد نیز در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا همه‌ی آیین‌نامه‌های جدید ابلاغ‌شده را برای بازدیدکنندگان تشریح کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.