خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 33774
Share

حیدری : روحانیت همگام با فرهنگیان در آموزش‌وپرورش نقش‌آفرینی کند

رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در حوزه آموزش‌وپرورش نقش‌آفرینی کند.

رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در حوزه آموزش‌وپرورش نقش‌آفرینی کند.
آیت‌الله دکتر محسن حیدری در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش استان، اظهار کرد: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در آموزش‌وپرورش نقش‌آفرینی کنند؛ لازم است که در جلسه‌ای مشترک با حضور ائمه‌جمعه و رؤسای حوزه‌های علمیه و مدیران آموزش‌وپرورش نواحی و مناطق استان در خصوص همکاری‌ها و تعاملات فرهنگی، بحث و تبادل‌نظر شود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث امروز جامعه فضای مجازی است که باید با برنامه‌ریزی درست محتوای قابل‌پذیرش در این فضاها ارائه شود؛ هرچه در این زمینه کار شود، باز هم کافی نیست.
همچنین در این نشست محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، گفت: دوره‌های ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) برای افزایش آگاهی و شناخت مربیان پرورشی و مدیران نسبت به ائمه و همچنین شناخت فرقه‌ها طراحی و اجرا می‌شود.
وی افزود: رویکرد اساسی انقلاب اسلامی تحقق باورهای دینی و اعتقادی است و باید در مورد علل گرایش به برخی فرقه‌ها تحقیق و بررسی شود و به‌جای برخورد با موضوع ابتدا باید علل و ریشه‌های آن و کانون‌های آسیب‌پذیر مورد توجه و کنکاش قرار گیرد.
در این جلسه پیرامون اجرای پروژه مهر، آخرین وضعیت مدارس امین و همچنین برگزاری دوره ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت (ع) بحث و تبادل‌نظر شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.