خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 33685
Share
نبود پول در خودپردازهای شادگان!

چرا بانک ها مردم شادگان را سرگردان می کنند؟

یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم دریافت خدمات بانکی است، اما باوجود وعده‌های متعدد بانک‌ها مبنی بر ارائه سرویس‌های مناسب و خدمات‌رسانی به‌موقع، این قول‌ها محقق نشده و در بسیاری از موارد شهروندان و مسافران نمی‌توانند خدمات مناسبی را از شبکه بانکی کشور دریافت کنند.

نبود پول در عابر بانک‌های شادگان این روزها به‌شدت سبب سردرگمی شهروندان شده که این مشکل را کمبود خودپردازها در سطح شهر تشدید کرده است.
یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم دریافت خدمات بانکی است، اما باوجود وعده‌های متعدد بانک‌ها مبنی بر ارائه سرویس‌های مناسب و خدمات‌رسانی به‌موقع، این قول‌ها محقق نشده و در بسیاری از موارد شهروندان و مسافران نمی‌توانند خدمات مناسبی را از شبکه بانکی کشور دریافت کنند.
این روزها اما شادگان گرفتار این معضل شده و نبود اسکناس در برخی خودپردازهای بانک‌ها یا خراب بودن برخی از این دستگاه‌ها در شعب مختلف بانک‌ها، گلایه‌مندی شهروندان شادگانی را برانگیخته است.
عابر بانک‌ها اگرچه در برخی مواقع خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند، ولی در اکثر اوقات عبارت «دستگاه موقتاً خراب است» یا «دستگاه قادر به پاسخگویی نیست» را در صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهند.
برخی از مردم شادگان در تماس‌های مکرر از این‌که خودپرداز بانک‌ها در روزهای تعطیل فاقد اسکناس هستند، گلایه داشته و خواهان پاسخ‌گویی مسئولان بانک‌ها و رفع این مشکل شده‌اند.
از مهم‌ترین شکایات مردم درباره سیستم بانکی می‌توان به پیچ‌وخم‌های متعدد پرداخت تسهیلات در بانک‌ها، فعال نبودن باجه‌های داخل شعب، اسکناس‌های کهنه در داخل عابر بانک‌ها و ... اشاره کرد.
کمبود دستگاه خودپرداز؛ باید بسازیم و بسوزیم
یکی از شهروندان شادگانی اظهار می‌کند: با توجه به کمبود دستگاه خودپرداز و کم بودن شعب بانکی در شهر شادگان، شهروندان برای برداشت وجوه نقد خود با مشکل روبه‌رو هستند و این معضل باعث ایجاد صف‌های طولانی و معطلی شهروندان به‌خصوص در روزهای واریز یارانه و همچنین هنگام پرداخت اقساط و سایر امورات بانکی شده است.
یکی دیگر از مراجعان به این خودپردازها می‌گوید: امشب هیچ‌کدام از خودپردازها کار نمی‌کنند و بهتر است فکر برداشت پول، انتقال و یا خرید انواع شارژ تلفن همراه و… از این عابر بانک‌ها را فراموش کنیم و امیدوار باشیم فردا مشکل حل‌شده باشد.
یکی دیگر از شهروندان ادامه می‌دهد: معلوم نیست این اوضاع‌واحوال تا کی قرار است ادامه داشته باشد.
دیگر شهروند شادگانی اضافه می‌کند: بانک‌ها هم تنها در ساعات اداری به مشکلات خودپردازهای خود رسیدگی می‌کنند و در سایر ساعات و ایام تعطیل باید بسوزیم و بسازیم.
ضرورت فعال نگه‌داشتن خودپرداز بانک‌ها در ایام تعطیل
معاون فرماندار شادگان اما در این زمینه بر ضرورت فعال نگه‌داشتن خودپرداز بانک‌های شهرستان به‌ویژه در ایام تعطیل تأکید می‌کند.
نعمت‌الله آلبوغبیش بیان می‌کند: بعضاً مشاهده می‌شود، در تعطیلات بیش از یک یا دو روز اکثر خودپردازهای شادگان غیرفعال شده و سرگردانی شهروندان در کنار خودپردازها نارضایتی ایجاد می‌کند.
وی ادامه می‌دهد: مطمئناً باید برای رفع این معضل در شهرستان اقدامی صورت گیرد زیرا نبود پول در دست مردم آن‌هم به‌ویژه در روزهای تعطیل که رفت‌وآمد و دیدوبازدید و خرید بیشتری خواهند داشت روند صحیحی نیست.
آلبوغبیش می‌گوید: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای رفع مشکلات مردم چه در این زمینه و چه در سایر زمینه‌ها گام بردارند زیرا ما به مقام و منصب می‌رسیم که به مردم خدمت کنیم نه اینکه برای آنان مشکل‌آفرین باشیم و یا نسبت به کمبود و کاستی‌های مردم بی‌تفاوت.
 با این اوصاف باید نشست و منتظر بود که آیا این بار رسیدگی جدی در این زمینه صورت می‌گیرد و دست مردم به پول‌های عابر بانک‌ها خواهد رسید یا اینکه شهروندان شادگانی باید پول نقد در خانه ذخیره کنند برای روز مبادا!


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.